quarta-feira, outubro 05, 2005

A cruzada nacional do PP

O Partido Popular vai ir predicando polo ancho e largo da geografia do Reino da Espanha contra o Estatut aprovado na cámara autonómica catalana. Irám, suponho, contando histórias de demos "rojos y separatistas". A mim, nom é que me preocupe que o Partido Popular pretenda movilizar as massas contra o Estatut Català. É um texto jurídico que nom tenho intençom algumha de defender. A questom é que espero que, perante aquelas pessoas que se declaram progressistas e ainda pensam que o PP é um partido democrático, fique claro de vez quem som e quê pretendem.

De novo o Partido Popular aparece como ponta de lança da reacçom, encabeçando movilizaçons nom pola conquista de direitos sociais ou nacionais, mas contra esses direitos. Ocupam, no mapa sócio-político do estado espanhol, o mesmo lugar que os legitimistas no S. XIX ou dos falangistas nos anos trinta do passado século. Esse é o verdadeiro rosto do Partido Popular. Que sirva também de aviso para algum incauto leitor português que está convencido de que ao melhor pensa que o PP está a defender aquí umha postura progressista. Demaneira nengumha.

1 Comments:

At 8:23 PM, Anonymous Anônimo said...

O PP unha posición progresista??, moi despistado habería que estar...

En calquera caso non se pode negar que o estatuto de Catalunya está dalgún xeito funcionando como catalizador de debates históricamente vetados e que está a representar todo un fenómeno político, de feito eu tamén escribín algo sobre isto no meu "espazo" hai un par de días.

Chen

 

Postar um comentário

<< Home