domingo, maio 18, 2008

Chistes de "gallegos"

Un indivíduo chamado Ricardo Parrotta, que se fai chamar escritor, jornalista e humorista, vem de publicar o seu terceiro livro de "chistes de gallegos". Piadas sobre os galegos, que mostram a este povo como um colectivo de indivíduos imbéceis e ignorantes.

Humor racista sempre o houvo. O problema é que alguns pretendem, polos vistos, elevá-lo à categoria de literatura. Há umha editora que cometeu o imenso erro de publicar este compéndio de infámias contra o nosso povo e há um autodenominado escritor ao que nom se lhe pode negar um claro olfato para cheirar o dólar, que está a fazer muitos cartos com estes livros. E eu penso que há um problema de falta de ética, de nom saber onde está o limite do tolerável no humor. Em geral, nunca gostei das piadas de galegos, nem de negros, nem de judéus, nem de ciganos, nem de árabes, nem de bascos, nem de catalans, nem de leperos. Nunca gostei, nunca lhes atopei graça.E a verdade, acho de péssimo gosto que se publiquem estas cousas. Desde logo, se umha editora galega publicasse um livro de piadas sobre argentinos, eu protestaria.

O preocupante é que parece que este indivíduo por um lado pretende tirar-lhe ferro ao assunto e polo outro defende-se atacando.Ao tempo que di nom ser racista nem albergar nengum sentimento negativo contra a Galiza, afirma que o governo galego é nazista, porque no seu web se afirma que a raza celta é superior. Homem, se isto fora assim, chamar-lhes nazistas era pouco. O problema é que umha afirmaçom assim há-na que demostrar, e temo que isso nom vai ser possível. Visito com asiduidade o web da Xunta, por diferentes motivos, e nunca vim texto algum alussivo a nengumha raza...polo menos humana (outra cousa é que se fale do porco celta ou da raza rúbia galega, que como todos sabemos é umha raza de vacas) e por aquí pode-lhe medrar outro anano ao senhor Parrotta, muito apressado em declarar o seu amor e admiraçom pola Galiza, mas que, nom contento com atacar ao povo galego, ataca às suas instituiçons. Sempre é relativa e discutível a legitimidade ou nom de qualquer instituiçom, mas desde logo há manhas dialécticas que merecem o esnaframento do funambulista que as utiliza. Eu, que nom som autonomista, rirei a cachom como o governo autonómico decida demandar a este "tipo listo".

7 Comments:

At 9:25 PM, Blogger Mario said...

Si, o de acusar á Xunta de nazistas deixa ben ás claras que non sabe de que está a falar. Vaia personaxe.

 
At 2:19 PM, Blogger tangaranho said...

Eu escuitei muitos comentários sobre a reacçom do nacionalismo galego ante a publicaçom deste livro. Concretamente, as críticas iam cara o BNG. Nom faltou quem se apressasse a dizer que como eram estes nacionalistas, que quê pouco sentido do humor. Iamos ver como era a reacçom de alguns, se se cambiasse a palavra "galegos" pola palavra "espanhois".

E, com efeito, há que saber de quê se fala. E quando andas a insultar alegremente, também tens que estar disposto a apandar com as conseqüências. Este tipo nom é um senhor que passa pola rua e di umha barbaridade da que nos vamos esquecer em vinte minutos. Este senhor é um personagem público e tem umha responsabilidade polo que di e o que fai.

 
At 10:15 PM, Blogger occam said...

O tipo, parece que efectivamente non ten moitas luces. Non entanto a min non me parece ofensivo o dos chistes xa que se trata sempre de persoaxes que escreben para un público non moi ilustrado. Quero decir con isto que a min oféndenme os dardos dos pares, as ofensas de aqueles que lles teño en consideración. Non me ofende a miña filla cando se enfada conmigo e me di calqueira burrada.

Teño moitas relacións profesionais cos arxentinos e téñennos por parvos e brutos na mesma medida que nos os temos a eles por psicóticos depresivos

 
At 2:37 PM, Blogger tangaranho said...

Eu nom é que me sinta especialmente ofendido, depois de ver a altura intelectual e a catadura moral do chupa-nabos em questom. Mais bem o que digo é que...nom estaria mal que o tipo o tivesse que pagar. Levá-lo a juízo e dedicar-lhe afinal um meio-surriso dizendo-lhe "..és bem parvo, caralho..."

 
At 2:01 AM, Anonymous Anônimo said...

Este blog está em Galego?

 
At 10:58 AM, Blogger Monica sos said...

Tem gente que acha que sabe tudo e nao sabe nada ,nao vè a inguinorancia que leva dentro ....

 
At 10:58 AM, Blogger Monica sos said...

Tem gente que acha que sabe tudo e nao sabe nada ,nao vè a inguinorancia que leva dentro ....

 

Postar um comentário

<< Home