segunda-feira, janeiro 19, 2009

Manifestaçom de Galiza com Palestina








Ontem puxo-se de manifesto a força do movimento de apoio à causa palestiniana na Galiza. 15.000 pessoas na Quintana. Chamando de genocida ao estado de Israel. Dando ánimos à resistência.

Estivo alí toda a esquerda; desde os ácratas até o Bloque, passando polos independentistas ou Esquerda Unida. Houvo inclusso membros do governo autonómico. Eu o que espero é que Anxo Quintana tomara boa nota da mensagem que lhe dirigirom no manifesto: queremos que o governo autonómico se pronuncie claramente a favor do direito de autodeterminaçom do povo palestiniano. Ou que, polo menos, o BNG o intente; que leve o tema ao próximo Conselho da Junta.

Esta manifestaçom tivo uns preámbulos difíceis, o manifesto foi edulcorado para que alguns puideram assomí-lo sem problemas. Inclusso houvo maniobras para intentar meter ao PSOE na convocatória. Particularmente penso que, os que tenhem poder institucional já tenhem umha frente na que trabalhar. Eles obstentam o governo do estado. Já conhezem a reivindicaçom: expulsom da representaçom diplomática israelí no estado espanhol e interrupçom de relaçons comerciais. Estám dispostos a fazê-lo? Evidentemente nom. Entom quê pensavam fazer na convocatória, como nom fora matá-la...?

1 Comments:

At 8:25 PM, Blogger Mario said...

Mágoa non vernos, claro que con tanta xente...

 

Postar um comentário

<< Home