quarta-feira, junho 10, 2009

Recapitulaçom geral, dous messes depois

Depois de dous messes de parom por questons de diversa indole, de novo o Tangaranho tira a luz um post, para fazer repasso do que veu ocorrendo do 15 de Abril, até hoje.

Eleiçons europeias, arrasse da direita, e parece que polo meio nada acontece, quando nom é assim, polo menos no nosso país. Antes, a grande manifestaçom pola língua; por certo: declaraçons de Gloria Lago (virgen y mártir)"la gente que defiende el gallego lo hace por dinero"...animalada número nom sei quantos de Gloria Lago, sem que em La Voz de Galicia saia ninguém a replicar-lhe, todo o contrário. Por se for insuficiente a tribuna que já lhe dam, desproporcionada do ponto de vista da sua representatividade social, sai um dos gorilas editoriais de LVG na sua defesa, dizendo que é umha vítima de nom se sabe quê...ela que cada vez que abre a boca é para agredir a alguém. "Yo pensaba que era por una cuestión romántica, pero me he dado cuenta de que hay mucha gente que vive de la lengua". Desfazatez sem limites...ou propaganda fascista da velha escola, é-vos como o conto do ouro de Moscova, um conto velho mas eficaz. As dúzias de milhares de pessoas que se derom cita em Compostela o 17-M eram assalariados da língua, devemos entender. Reclamo a minha parte, logo. Se pagam nalgumha parte por defender a língua, que me paguem a mim também. Onde há que se apontar? Para idealistas já estám os trescentos e tal madrilenhos que vinherom a Compostela a emular ao Cid Campeador...marcha triunfal de ex-guerrilheiros de Cristo Rey, membros numerários do Opus Dei, catecúmenos, ouvintes alporizados da COPE e falangistas que nem vestidos de Armany disimulam a caspa..idealistas do Século XXI!!!

...e greve do metal, com repressom preventiva e polas costas. A categórica instáncia dos empresários pontevedreses (disparen, coño) e a diligência dos esbirros a atacar arbitrariamente e polas costas, para causar mais baixas. Os bustos parlantes a enrugar as frentes, afogando o berro airado da dona de casa a berrar-lhes aos anti-distúrbios (Que no estaban haciendo nada, hijos de puta!!!)E o povo viguês, com o proletariado do metal, mecaghondios, como tem que ser. Nom tudo é a Galiza pepeira, há outras cousas, há outros agires e outros entenderes que respiram por baixo e, às vezes, saim à superfície. Eram estes assalariados da luita de classes? Para idealistas já estám o das porras e os capazetes, esses sim que vos tenhem ideais. Sonhavam que um dia eram heróis do povo. Desta vez nom vai ser. Sempre haverá umha velha na veranda daquele prédio a vos berrar...Que no estaban haciendo nada, hijos de puta!!!

Sim que estavam a fazer...estavam a lhe dar exemplo a umha classe proletária que continua no seu pesado sono.