domingo, dezembro 14, 2008

E o 27, contra Chile

A selecçom masculina absoluta da Galiza vai jogar o 27 de Dezembro na Corunha contra Chile. A selecçom chilena tem um considerável historial de participaçons na Copa América e no Munial, ainda que nos últimos anos passou umha época um bocado escura. Em qualquer caso, é um rival digno, de um nível meio, que vai apresentar batalha suficiente como para oferecer um confronto vistoso e com tensom. Suponho que, um vez que saibam da qualidade de alguns dos nossos jogadores e da história recente da nossa selecçom (essa vitória frente a Uruguai e esses empates com Equador e Camarons) os chilenos virám motivados. Aliás, este jogo vai-lhes dar umha oportunidade para melhorar a imgem dada frente a Espanha, contra a que perderom 3-0 recentemente.

É interessante fazer história sobre a nossa selecçom, que maiormente se enfrentou a combinados de outras zonas da Península, excepçom feita daquele jogo disputado no ano 1923 contra Inglaterra e que acabou com um resultado de 7 - 2 a favor dos nossos, e dos recentes jogos contra Uruguai, Equador e Camarons.Podemos ver que, à pesar de que nunca foi possível ver à Irmandinha em competiçons oficiais, os seus números som impressionantes.

Galiza disputou como tal treze jogos, dos que ganhou sete, empatou dous e perdeu quatro. Salientar que, a maior chosca recebida tanto como locais como de visitantes, foi a maos da selecçom de Ponte Vedra (0-3 e 4-1)As maires goleadas a favor, forom na casa contra um combinado Ferrol/Corunha (7-1)e fora contra Andaluzia (1-4)

Nestes treze jogos Galiza marcou 37 golos, recebendo 23. Som umhas estatísticas que já quixeram para si muitas selecçons que jogam competiçons oficiais.

Agora esperemos que Chile passe a ser outra das equipas batidas pola nossa selecçom, e que essa vitória contribua a abrir caminho a umha futura oficialidade. Que se vaia vendo como os mitos caim com só dar a oportunidade de jogar em igualdade de condiçons...