quinta-feira, junho 02, 2005

Repressom sobre a juventude independentista


www.nosgaliza.org
Quiroga Palácios 42, rés-do-chao, Compostela
nosgalzia@nosgaliza.org
669 778 474


Comunicado Nacional de Imprensa
NÓS-UP solicita a imediata liberdade dos militantes de BRIGA detidos pola Guarda Civil
(Concentraçom em solidariedade com os detidos, às 20.30 no Obelisco da Corunha)

A primeira hora da tarde de hoje fôrom detidos na Corunha Vreixo Formoso Lopes e Afonso Mendes Souto, militantes da organizaçom juvenil da esquerda independentista BRIGA, e filiados de NÓS-UP. Estám acusados de “injúrias” ao exército, por terem participado na acçom que o passado 18 de Maio tentou a pimeira hora da manhá derruvar a estátua de Millán Astray, na praça do mesmo nome, diante do quartel de Atocha.

Estas detençons, a três dias do desfile militar que o exército espanhol realizou na Corunha e da mobilizaçom antimilitarista convocada pola plataforma “Manifesto contra o desfile”, e o dia anterior ao início da campanha eleitoral ao parlamento autonómico, só se podem avaliar como umha provocaçom do Estado espanhol, como umha tentativa de tensionar e introduzir crispaçom social.

Amplos sectores do povo da Corunha, e da Galiza inteira, somos contrários à existência do exército espanhol, e à presença de simbologia fascista e militarista nas ruas e praças do nosso país.

O próprio governo do PSOE vem de aprovar no parlamento espanhol, em Novembro de 2004, umha proposta nom-de-Lei pola que se “insta a impulsionar todas as medidas necessárias para favorecer a desapariçom de símbolos inconstitucionais”.
A detençom de Vreixo e Afonso, -por ter participado numha acçom de denúncia contra o oprovioso símbolo de um dos principais criminais de guerra do exército espanhol: o fundador da “Legión española”-, constata a hipocrisia e o cinismo do governo de Zapatero e do PSOE.

Este é o “cámbio” que promete Tourinho para Galiza. Detençons e repressom de jovens consequentes e decididos a defender umha Galiza sem simbologia franquista, umha sociedade sem estruturas militares. Enquanto os empresários responsáveis de mortes em acidentes laborais seguem na rua, enquanto políticos corruptos seguem impunemente nos seus cargos, enquanto agressores sexuais seguem sem condena, o Estado espanhol opta por reprimir a juventude galega mais combativa, a que defende os ideias de umha verdadeira democracia para o nosso povo e a nossa naçom.


Permanente Nacional de NÓS-UP

Galiza, 1 de Junho de 2005