terça-feira, setembro 27, 2005

Novo ataque contra galizalivre.org

Longe de pretendermos converter este blog numha espécie de portal anti-repressivo, aquí costumamos a nos solidarizar sincera e incondicionalmente contra quem sofre a repressom. @s companheir@s de galizalivre.org voltam ser notícia, infelizmente, por serem objecto desta repressom. Repressom chegada de maos da polícia espanhola, ou de maos de "cerebrinhos" que emprestam os seus valentes e valiosos serviços aos opressores. Pensarám que lhe fixerom um inorme favor à democracia, até. Pois que lhes aproveite o aplauso dos gestores da repressom, ainda que eu lhes recomendaria que nom se iludissem muito, já se sabe que "Roma nom paga a traidores".
Em todo caso, remarcar que hoje nom é um dia feliz para nengumha pessoa realmente democrata e progressista, mais bem é um dia aziago, no que se apagou umha voz que se punha ao serviço dos sem voz; nom ao serviço nem de um estado, nem de umha empresa, nem de umha igreja.
Para quem sim é um dia feliz é para os fascistas que baterom em Suso e em Abel, para os amorfos mentais da "manifestaçom da família" celebrada em Madrid em Junho, para os empresários exploradores, para os "jornalistas" corruptos, para os cregos reaccionários, para os exércitos genocidas...para todos esses, hoje é um dia de vitória, apesar de que na maioria dos casos nem se inteiraram da existência de galizalivre.org.
Espero que assinha se reconstrua o portal e a andaina continue. Que galizalivre.org volte ser, mais ainda do que nunca, um altofalante para @s silenciad@s.

1 Comments:

At 1:54 AM, Anonymous Anônimo said...

Vaia por diante a miña solidariedade para con "Galizalivre.org", páxina que teño agregada en favoritos e visito regularmente.

Eu tamén me decidín a crear un blog. Fíxeno en MSN Spaces por iso de que deixa poñer mais caralladas.
Para quen quera votar unha ollada:

http://spaces.msn.com/members/cinefiliactiva/

Nada, pois saúdos e a seguir enchando internet de letras galegas.

 

Postar um comentário

<< Home