terça-feira, outubro 18, 2005

A imprensa contra os sindicatos

O conflito laboral na empresa Arriva está a desatar umha guerra mediática contra os sindicatos convocantes da greve, nomeadamente contra o maioritário na secçom galega deste empório británico; a CIG. Pretendem pôr em contra aos utentes, já sabedes, a velha táctica. Que som os viajeiros os que pagam as greves, e por diante. Começarom riscando à CIG de sindicato radical, praticante de "kale borroka", etc.
Agora suavizam o discurso e repartem culpas - por suposto, o que de nengumha maneira se pode esperar é que se lhe dea a razom aos trabalhadores - e dim que há que dialogar, que o que se passa é que os sindicatos - sobretudo a CIG - estám ancorados no passado e o mesmo acontece com a patronal. Polo menos já se superou a fase de criminalizaçom pura e dura, ainda que nom se denuncia o verdadeiro desencadeante do conflito, que é o despedimento injusto de dous trabalhadores. Trata-se de um trabalhador da Corunha e outro de Ferrol.
Merece de maneira particular a minha atençom o caso da Corunha, no que a empresa acusa ao condutor despedido de romper e manipular o tacógrafo da viatura. O trabalhador nom denuncia à empresa por o obrigar a fazer mais horas das permitidas, porque nom se atreve ou porque nom lhe convém. Inclusso chega ao ponto de tratar de encobrí-la. Estou-me a lembrar de Viriato, mas nom é oportuna a frase que me vinha à mente como moral da estória, porque depois este homem estivo dez dias em greve de fame. Umha resposta valente ao intento gangsteril de banir elementos incómodos da empresa.
Há umha tendência a criminalizar constantemente ao trabalhador e exonerar aos patrons realmente alarmante. Que se chegue a apresentar ao trabalhador como responsável a título pessoal das ilegalidades que comete a empresa... som bastante leigo em temas do mundo do trabalho, mas o assunto este em concreto me cheira bastante a podre e parece-me um reflexo de umha situaçom realmente regressiva em matéria de relaçons laborais.

1 Comments:

At 6:19 PM, Anonymous Anônimo said...

Dear Blogger,

I recently launched a blog articles site exclusively for bloggers ... built entirely from articles submitted by bloggers.

We all know that the best content on the web is produced by bloggers ... unbiased first hand knowledge, experiences and opinions. Nothing to sell and no hidden agendas!

As a seeker of information or article content, you have access to this vast source of interesting and informative articles. As a contributor, you get the recognition of having your article published and seen by thousands of web users. The pride and satisfaction of seeing your article published in a prestige directory is hard to beat.

Not all of us are gifted with the ability to write to professional standards of grammatical correctness ... as a result, many bloggers don't bother to have their articles published.

We welcome an informal style of writing that matches your personality and fits in with your article content. We welcome articles that are uniquely based on your personal knowledge, experiences and opinions. All we ask is that your articles do not contain vulgar language, incite hatred or generally offensive.

All this is absolutely free ... please come over and have a look at our blog articles directory for yourself.

Best Regards
Emily

 

Postar um comentário

<< Home