segunda-feira, maio 08, 2006

Notícia triste

Hoje queria saudar a apariçom na rede de um novo blog em galego, ao que desde aquí desejamos a melhor das sortes. Lamentavelmente, apesar da satisfacçom que nos produz a apariçom desse novo blog em galego, também temos que dar a triste notícia do ataque sofrido polo blog do Meraio, que já levava algum tempo deleitando-nos com a sua denúncia, a sua ironia...alguém com umha covardia inorme e umha inveja ainda mais grande, provavelmente (ou se calhar com motivaçons mais escuras?) destroiu a prática totalidade do blog do Meraio. Desde o Portal Galego da Língua estám intentando recuperar todos os conteúdos do blog. Esperemos que tenham sucesso.
Desde logo nunca entenderei a aqueles que se dedicam a destroir...nom será bem mais gratificante e satisfactório construir?

1 Comments:

At 12:12 AM, Anonymous Anônimo said...

Sempre haberá algún que oculte as súas deficiencias tratando de quedar por máis listo que os demáis. Un consello, gardade sempre copias do que escribades, algo tan sinxelo como un .txt co código, ordenado por datas ou como queirades. Si non é un cabrón, pode ser un virus ou calquera deficiencia no servidor, pero calquera cousa pode escarallar meses ou anos de traballo e, sobre todo, dedicación.

 

Postar um comentário

<< Home