segunda-feira, outubro 30, 2006

O primeiro concerto da minha vida, em youtube

Tinha eu doze aninhos...é dizer, há já vinte e um anos daquilo. Eram os anos difíceis daquela dura reconversom naval dos oitenta, com umhas movilizaçons operárias de um alcance histórico. Aquele festival montara-se graças à solidariedade dos artistas e movilizou a um monte de pessoal...miles de pessoas a ateigar os pavilhons de Punta Arnela e a Feira de Mostras.
Alí estava eu, com os meus cándidos e inquietos doze anos, a assistir ao meu primeiro concerto de rock, com Os Resentidos, Radio Océano, Los Ilegales, Aerolíneas Federales e Terminal Norte. Nom puidem evitar umha gargalhada ao ver ao Xosé Manuel Pereiro a lhes chamar "moros de mierda" aos psoezes.
Pouco depois daquele concerto, ao meu pai despediriam-no de ASTANO e eu deixaria Ferrol, para vir parar a onde me atopo agora.
De verdade que nunca pensei que algum dia ia atopar um testemunho gráfico daquele evento. Foi um feliz achádego...

3 Comments:

At 2:16 PM, Blogger moucho branco said...

o outro día lín en non sei que blogue sobre quen fora o que colgara todos eses documentos audiovisuais, pero a verdade é que non lembro onde o lín...

en calquera caso me alegro de que puideses recuperar ese testemuño daquel momento

un saúdo.

 
At 6:22 AM, Blogger Mario said...

Vaia pedazo de historia, tiveches muita sorte de poder estar alí, eu coido que debia ser noviño de mais e ou non me levaron ou non lembro. Se aparecem os documentos infórmanos. Un abrazo.

 
At 9:35 AM, Blogger tangaranho said...

A quê documentos te referes, Mário? Os vídeos estám no youtube....

 

Postar um comentário

<< Home