quarta-feira, dezembro 17, 2008

Ficaremos sem jogo da Irmandinha?

Ontem deitavamo-nos com a notícia de que já havia convocatória tanto da selecçom feminina como da selecçom masculina de futebol. Agoirava-se umha grande festa na Corunha. Mas hoje acordamos com a notícia desagradável de que o jogo da masculina nom se vai desputar. A explicaçom que se dá no web do Sindicato de Futebolistas de Chile é, simplesmente, que os clubes nom estám dispostos a ceder jogadores para este encontro, que nom se atopa no calendário oficial FIFA. Alguns méios davam a notícia especulando entorno a discrepáncias sobre termos do contrato. A instáncias oficiais, ninguém fala polo momento de tais discrepáncias.

No web Deporte Galego, por enquanto nom há nengumha informaçom ao respeito, e vieiros fala de umha reuniom de urgência entre representantes da Conselharia de Cultura e Desportos e responsáveis federativos para procurar algumha alternativa, ainda que resulta lógico pensar que em dez dias pouca soluçom terá isto.

O único que se nos ocorre é encorajar à afeiçom a que envie correios electrónicos de maneira massiva ao Sindicato chileno para fazer-lhes notar que na Galiza há um profundo malestar por esta decisom e que nom o jogo contra Galiza nom merece ser tratado como umha cita de segundo nível. Também mandar à Direcçom Geral para o Desporto e-mails a pressionar para que se desfaga o entorto de algumha maneira: negociar outra data ou procurar outro rival...