sexta-feira, dezembro 31, 2004

Acaba o ano

Acaba o ano, e queria desejar a tod@s aqueles que seguistes este blog um feliz ano novo. Cumpre-se meio ano de vida, um tanto vacilante e irregular num princípio, desta pequeninha ferramenta de expressom à que lhe acabei colhendo um imenso aprezo, e a travês da qual conhecim a e interagim com muita gente. Desde pessoal que conhecim já quase ao começo da minha andaina blogueira, como Bernardes, Debinha, Loba, Sônia ou Karla, até gente que acabo de conhecer há poucos dias, como Lledoneta ou Gémini, passando por outr@s aos e às que já conhecia de fora do mundo do blog, como Sabela ou Alberte. Polo caminho ficarom Furor Scribendi e o blog da Alicia, mas eu já me preocupei de ir enchendo espaços com cousas novas que recomendar. Essas estrelas que se apagarom do firmamento blogueiro, de qualquer maneira, brilam com força ainda no meu coraçom. Um saúdo para Alicia e Elvira.

Quero fechar este ano convidando-vos a que expedicionedes polas páginas que O Tangaranho recomenda. Atoparedes cousas interessantes; blogs de diferentes pontos do planeta e páginas referentes a Galiza e à lingua galega a mayoría delas. Para os e as que várias vezes já me perguntastes por música galega, direi-vos que poderedes escuitar música e vozes do meu país em Rádio Galiza.net e Rádio Artábria. Tendes também ligaçons neste blog para acessar a estes sites.

Um saúdo também para as pessoas que, de maneiras diversas chegarom a este recantinho da internet. Pessoal da Espanha, de Portugal, do Brasil, dos Estados Unidos, da França, do Reino Unido, dos Emiratos, de Estónia, da Argentina, de Canadá, de Indonésia, da Suíça, do Uruguai...nom sei, é iludinte pensar que a mensagem do Tangaranho chega tam longe. Oxalá, de toda esta gente alguém parasse a escuitar a vozinha deste náufrago diminuto, que no meio do oceano da internet protesta, para estranheça dos que passam por diante, porque quer que o mundo entenda que ele é de um minúsculo país chamado Galiza, mas que se orgulha muito de ser de alí. Eu sempre, a todo aquele que se achegue a mim, seja de onde for, lhe falo das minhas origens galegas e das cousas do meu país...eu nom sei se realmente isto serve para algumha cousa, tenho a esperança de que sim. Muitos pensarám que estou tolo, que som um espanhol acomplexado que quer mas é passar polo que nom é, mas todo o contrário, do que se trata é de que reivindico nom ter que ocultar nunca mais de onde som e qual é a minha verdadeira pátria. Como quero que compreendam que nom falo espanhol, que o meu idioma é o português. Com todas as peculiariedades e os matizes que se lhe queiram antepôr, mas é português. Neste sentido tenho a cumplicidade da Loba e do Bernardes, que sempre se mostrarom compreensivos e solidários com a minha reivindicaçom. Eles colam literatura galega nos seus blogs, mesmo a Loba chegou a “ressuscitar” umha banda punk da minha cidade natal, Ferrol, à que tanto nomeio aquí (por certo, Loba, o Xávi Porto já o sabe!!! Hahahaha....) Agradeço profundamente as suas achegas a difundir a nossa luita numha guerra tam desigual.

Pois nada, um abraço a
tod@s...e voltem por este humilde blog...