quarta-feira, dezembro 08, 2004

O primeiro evento do Tangaranho!!!

Minhas caras amigas e meus caros amigos. Dezembro e Janeiro vam ser messes de muita ocupaçom para mim, mas penso fechar o mês de Janeiro com um interessante e divertido evento. Organizarei um recital poético para o dia 29 de Janeiro. O local está pedido já, e se nom surge qualquer problema este recital se vai celebrar no Centro Social A Treu, da Corunha. Quem vai recitar? Pois a ver se fecho cartaz assinha; por enquanto confirmados estamos o Miguel Vento, Alízia Fernández, e eu. Duvidosos estám Alberte Momán e Ângelo Pineda. Vai ser umha alegria ver de novo a Alízia, ao Miguel e ao Alberte, se finalmente pode vir. Este evento será ensaio geral de algo mais ambicioso, que montaremos aproximadamente quando levemos um ano de actividade.

Para nom gafar o processo, apenas direi que estou pendente de aderir ao cartaz do recital algum nome importante. Mas ante tudo espero que isto se convirta no que em realidade se tem que converter; numha impressionante festa, numha reuniom de amigos. Espero sinceramente ver-vos aí. Já vos irei adiantando cousas...

1 Comments:

At 6:49 PM, Blogger drama queen said...

tiene buena pinta eso del recital poetico para enero, espero que vaya bien

un beso

 

Postar um comentário

<< Home