terça-feira, novembro 23, 2004

Mais sobre punk galego...

No ano 96 em Ferrol soava umha contundente banda punk chamada Eutanásia Activa. Nela tocava o meu amigo Xábi Porto, do que recentemente souvem que fora agredido pola policía, por defender a um músico ambulante que estava a ser detido numha céntrica rua da “cidade departamental”. Era umha banda com atitude hardcore, nada de “no future”, nada de nihilismo destrutivo, nada de exaltaçom da violencia e as drogas. Como mostra, umha letra da sua única demo, “A alienaçom do poder”.


LOBOS OU OVELHAS?

Por quê nunca mudas, por quê sempre actuas/ de um jeito violento, de um jeito fascista/ mentres duram os efectos do que tomas/ vaia diferença: Dr. Jeckill e Mr Hyde/ deixa de comportar-te como um botarate/ nom tés mais atitude que fodê-lo tudo/ Olha-te num expelo e di-me se vés algo/ porque baixo o pelo eu nom vejo nada/ pero nesta vida tudo tem um final/ nom quedam recordos (pero si aos demais)/ já nom és Superman, já voltas ser normal/ um borrego mais, um escravo do capital.

2 Comments:

At 3:07 PM, Anonymous Anônimo said...

Oi querido amigo...já estava morrendo de saudades desse seu cantinho....desculpe-me pela ausência...ao poucos vou voltando...
Beijinhos

Debinha

 
At 9:14 PM, Blogger Loba said...

Voltando, Ramiro! Ainda sem ritmo mas com vontade de recomeçar... Posso te pedir mais um favor? Gostaria que traduzisse este poema Lobos ou Ovelhas... Não tem pressa, mas gostaria de tê-lo pra postar l´[a no meu blog, tá? Bom demais! Sua marca registrada! Beijo moço!

 

Postar um comentário

<< Home