terça-feira, novembro 15, 2005

Liberdade patriotas galeg@s !!!

Durante o dia de ontem cometeu-se um atropelo de proporçons escandalosas contra as liberdades públicas na Galiza. Dez pessoas eram detidas baixo as difusas e arbitrárias acusaçons de “enaltecimento do terrorismo”, “associaçom ilícita”, “injúrias”...ou seja, claramente o delito vem sendo ser independentistas, associarem-se para defender as suas ideias e manter atitudes dissidentes com respeito ao sistema e as suas instituiçons. Fala-se muito, e nom demasiado dereito, sobre o independentismo galego hoje na imprensa. Nom serei eu quem faga precisons ou matizaçons que facilitem o trabalho aos repressores. Simplesmente pôr acento no evidente. Está-se atentando contra os direitos fundamentais na Galiza e nom sobre acusaçons fundadas. A operaçom repressiva gerida pola Guardia Civil tem umha clara finalidade política.

Que defender a libertaçom nacional e social deste país seja contestado assim polo aparelho repressivo do estado tem-nos que preocupar na sua justa medida; nom há que se ocultar nem fogir, mas tampouco infra-valorar a capacidade do inimigo para nos fazer dano. Mas também tem que servir para ver como realmente o independentismo é quem bate onde doi. Ainda acabamos de viver um episódio muito parecido com a organizaçom juvenil BRIGA.

Há que sair à rua por dignidade a plantar-lhe cara ao inimigo. A lhe dizer que temos direitos aos que nom pensamos renunciar. E a negar-lhes o direito a coutar a liberdade de qualquer activista pola causa galega.
Hoje às 21h. concentraçom no Obelisco da Corunha.