quarta-feira, agosto 29, 2007

Féridos e duros

Qual é a doença que aqueixa ao PSOE galego e ao seu ridículo Secretário Geral? O diagnóstico, do meu ponto de vista é: impotência mental, intelectual e moral. Ao "Torito", perante a poeira que artificialmente ergueu um rotativo madrileno de extrema direita, nom se lhe ocorre nada melhor que fazer de corista do chulo da fita, o Rodríguez Feijoo, um gajo que melhor era deixá-lo ladrar, para que se cobrisse ele mesmo de merda e se somira na marginaçom e a derrota que merece, como pessoa, já nom como político. Porque é o exponhente perfeito do eunuquismo espanholista na Galiza.
Nom se pode ser eunuco. Nom se pode ser impotente. Nom se pode ser covarde. Há que dar a talha para governar umha naçom, claro que algum se conforma com ser um dirigente de províncias, e esse é o problema. Quê espectáculo tam penoso!
Qual é o problema do Hino da Galiza para que nom se poida ensinar nos infantários? Senhor Touriño: obrigado por abrir-nos os olhos, já vemos o que pinta a autonomia galega e o que pinta o seu estatuto. Com o impagável material histórico que está deixando esta polémica, afinal os independentistas vamos ter razom, que já a temos, mas a bastantes depistados se lhe vam abrir os olhos e acabarám por nos dar a razom sectores da sociedade que antes nem de troça no-la haviam de dar. Afinal vai dar igual estatuto de naçom, que de regiom, que de realidade nacional, que de terrinha meiga. Se total, a classe política galega vai passar os símbolos da cousa pública autóctone polo cú!
O espanholismo segue nos treze de "...mas na Galiza nom." É como com as selecçons desportivas, com a legislaçom lingüística, e com qualquer questom simbólica ou nom tam simbólica: em qualquer autonomia do estado, sim...mas na Galiza nom.
A soluiçom? A desobediência civil. Nem eles cumprem as suas leis; de facto um presidente de umha autonomia, naçom ou qualquer ente sócio-político que nom assome os símbolos desse ente sócio-político o que tem que fazer é demitir-se. E nom o vai fazer o senhor Touriño, portanto nós teremos que tomar as leis espanholas a chufla, em contrapartida.
Ao autonomismo, nem o criticarei nem lhe botarei um cabo (que total nom mo vai agradecer) simplesmente dizer que para ganhar em credibilidade o que deveria fazer é agir mais e polemizar menos.

1 Comments:

At 2:36 AM, Blogger moucho branco said...

O simple feito de que Torito sexa presidente da Xunta e despois de tanto tempo siga atrapado no seu evidente problema coa fala do idioma xa o di todo encanto á atitude do PSOE no tema do "feito diferencial"... moito non podo dicer sobre a actualidade da polémica porque cando vexo estas cousas asomar entre as páxinas dos xornais paso rápido pola cousa de que logo non hai quen durma trás inxerir tanta dose de espanto.

 

Postar um comentário

<< Home