segunda-feira, outubro 01, 2007

Hoje foi umha data importante

...pois isso. Hoje conmemorava-se um facto importante para a história da humanidade.

2 Comments:

At 8:15 PM, Anonymous Anônimo said...

Estamos completamente fartos do enchufismo e o tongo nos certames literarios galegos, onde ano tras ano, certame tras certame os Yolandos Castañas, digoooo; Yolanda Castaño, apoiada (entre outras poucas) por Teresa Seara e o seu grupusculo de amigas, salen premiadas.

Que grande sorpresa cando no certame Espiral Maior (outra vez) Yolanda Castaño volve a sair gañadora. Estou a falar dun certame ao que se presentaron 150 obras aproximadamente dos países de lingua galego e portuguesa.

Parece que aquí un texto que non reproduza a palabra "cunnilingus", cando menos unha vez no libro, non pode ser premiado.

A todo isto; non quero falar da calidade dos premiados (as), pero di moito dos xurados que os premian. Velaí os temos; "postos en fila para a vergoña da literatura galega"

 
At 11:48 AM, Blogger tangaranho said...

Erb...glubs...quê? Bom, eu pola minha parte, nom vivo com a agenda condicionada polos prémios literários. Estaria aviado se albergara esperança qualquer de ganhar um.

Há que desmitificar isso dos prémios, a fim de contas som propriedade de quem os convoca, e quem os convoca dá-lhos a quem quer/lhe interessa.

 

Postar um comentário

<< Home