quinta-feira, agosto 14, 2008

Homenagem a (desportiva) Cuba


Estava eu, um pouco farto de tanto nazional-desportismo espanhol, fazendo umha comparativa entre o que forom sendo as participaçons de Cuba nas olimpíadas e as de Espanha...eles que tam ufanos estám com a sua recem conseguida medalha número cem...

Pois resulta que Cuba, com aproximadamente trinta milhons menos de habitantes que o estado espanhol e um PIB pressumo que consideravelmente inferior, conseguiu...170!!! medalhas nas suas participaçons ao longo da história dos Jogos Olímpicos. Quê dado tam interessante, verdade? Tam interessante como que a dia de hoje, Espanha leva somadas nos Jogos Olímpicos de Pequím duas medalhas: as mesmas que Cuba, claro que Espanha está uns postos mais acima, por aquilo de que umha das suas medalhas é um ouro.

Neste blog somos intransigentemente solidários com Cuba. Nom faltará quem queira restar-lhe mérito a esta realidade. Nom faltará quem nos acuse de mentir.Nom faltará quem lhe procure peregrinas explicaçons ao facto irrefutável dos logros desportivos cubanos. Mas aquí fica o dado. O nosso alento afervoado aos atletas e às atletas cuban@s. Por Cuba e polo socialismo!!! Sodes o orgulho dos trabalhadores socialistas do Planeta.





3 Comments:

At 7:49 PM, Blogger Mario said...

E sen esquecer que Cuba participou en varios boicots olímpicos (co que terá menos oportunidades), cousa que creo que o Estado español non fixo nunca.

 
At 11:48 AM, Blogger tangaranho said...

Por certo que a informaçom deste post já está obsoleta...pois enquanto Espanha continua com duas medalhas...Cuba já tem 8.

 
At 10:35 PM, Blogger fgul said...

Por Cuba é dificil non sentir simpatía, tanto no deportivo como no día a día. Tiven sorte des estar por alá fará agora uns 4 anos e foi unha das mellores experiencias da miña vida.

Saudos.

 

Postar um comentário

<< Home