sexta-feira, agosto 08, 2008

A (irritante) dupla vara de medir de El País

Hoje em rebelion.org tivem ocasiom de lêr outra esqüeta e lúcida reflexiom do jornalista Pascual Serrano acerca da já insultante dupla vara de medir do jornalzinho misserento-seudoprogre-direitoso El País. Noutra das suas ridículas cruzadinhas anti-chavistas (quê nojinho me dám estes merdinhas) publicavam esta (...notícia?)

Pascual Serrano prova a tendenciosidade intencional de El País fazendo umha comparativa com esta outra notícia, também publicado nessa espécie de folhinha paroquial dos espanholitos social-liberais.

Vamos ver, é evidente que a animaçom é umha linguagem cinematográfica que nom é exclussivamente para crianças. De factro, a ver, quem dixo que os "Simpsom" ou "Padre de Familia" (os nomes sob os que se conhecem estas séries americanas no estado espanhol) estám concividas para a infáncia? Alguém pode pensar que um rapaz de seis, ou de dez anos vai perceber as piadas e os gags destas séries?

Som séries que estám cheias de referências literárias, cinematográficas, musicais que nom apanham a maioria dos adultos, vam-nas apanhar os cativos? Para nom falarmos das piadas de conteúdo político,e, naturalmente, sexual...

O único motivo polo que estas séries se emitem na sobremesa é que no estado espanhol há umha absoluta laxidom em matéria de regulaçom de horários e as canles de televisom se aproveitam dessa situaçom. Que em Venezuela sejam mais estritos nessa matéria é um mérito, mas claro, até de aí há que tirar muniçom contra Chávez, sem dúvida um tirano de muita maior bagagem criminossa do que Pinochet, Suharto ou Duvalier (...acabo de fazer uso da ironia, ou nom? Cadaquem que o pilhe como lhe dea a gana)