domingo, janeiro 30, 2005

Resaca de éxito

O primeiro recital organizado polo Tangaranho Vermelho foi um sucesso. Houvo umha atitude muito positiva por parte d@s poetas convidad@s e umha grande receptividade por parte do público. Parece que também nom se me deu mal o de ser mestre de cerimónias. Quero deixar constáncia por escrito, a travês deste blog a minha gratidom com o Centro Social A Treu, com o Portal Galego da Língua, Radicalismo e Alberte Momán por fazer-se eco na rede da convocatória, a tod@s @s poetas participantes no evento, ao pessoal que assistiu como público, e muito em especial três pessoas que colaborarom, cada umha à sua maneira, na publicitaçom do recital; Noemí Basanta, Ângelo Pineda, e Gemma Branco.
E nada, que haverá que organizar mais actos, a ver se funcionam como este...

5 Comments:

At 5:38 PM, Blogger Sabela said...

Parabéns, querido. (E a ver se contas a versom nom oficial da ressaca ;D)

 
At 7:30 PM, Blogger tangaranho said...

A versom nom oficial....? quê detalhes queres saber?

 
At 3:34 PM, Anonymous Anônimo said...

Parabéns meninoooo!! Que orgulho hein!!
Fico feliz pelo sucesso e pelas conquistas!
Vc merece! Trabalhou duro.. e agora, tá aí, o reconhecimento por tanto esforço.
Beijo especial viu.

Ká - Encantos.

 
At 11:41 AM, Anonymous Anônimo said...

Eu também gostei muito do recital. Gostei de lá estar para escutar o que se recitaram as/os outras/os poetas e de lá estar também para recitar poemas meus. Interessante voltar a ver-ouvir alguns/algumas poetas, e conhecer novos textos e poetas. Têm que se organizar mais actos como este e dou os meus parabéns ao Ramiro pela organização do acto. Foi um prazer ter participado no recital. Espero que possamos voltar a encontrar-nos com actos como este no A TREU ou noutros lugares.
Saudações e parabéns!

-Xavier Vásquez Freire

 
At 12:25 PM, Anonymous Anônimo said...

un éxito sen dúbida, como recital e como encontro de persoas amigas xa de tempo atrás e esas outras que o son xa dende ese momento.
Parabéns

 

Postar um comentário

<< Home