terça-feira, janeiro 25, 2005

Notícias várias

O amigo Ângelo Pineda fixo chegar às minhas maos um fanzine literário - dos de antes, dos de "fotocopia e distribue" - intitulado Cadernos de Cultura e Derrube. A sua distribuiçom é de balde e para obter mais informaçom sobre a publicaçom ou enviar colaboraçons, pode-se fazer a travês do endereço ccderrube@yahoo.com.br. Contem textos muito interessantes, cheios de agudeça e humor.

O também amigo Brais González apresenta o seu primeiro poemário impresso, "Sangue sobre Silenzo", esta sexta 28 de Janeiro às 20.00 na Galeria Sargadelos de Compostela. Intervirám neste acto de apresentaçom Xiao Roel, Antón Figueroa e Euloxio R. Ruibal, aliás do autor.

Sobre o recital do Tangaranho, que será o 29, dizer que cai do cartaz o Luís Viñas e ainda nom sabemos se finalmente vai poder estar Celso Álvarez-Cáccamo. Será, como já tínhamos anunciado, no Centro Social A Treu às 20 horas.

Estou com umha faringite que nom sei se me vai deixar recitar, esperemos que sim. Também anda algo tocado o Miguel Vento. Polo menos, esperemos que ninguém mais enferme.

1 Comments:

At 1:19 PM, Blogger Cati said...

hola cielo ,un beso.

 

Postar um comentário

<< Home