quarta-feira, março 16, 2005

Até que enfim, um post...

A ver se desta nom me trai este condenado computador...ia-vos comentar que o Domingo estivem de celebraçom familiar, celebrávamos, seica, o meu dia de anos e mais o meu santo; ainda que o santo tanto me tem, para mim que nom existe, há quem asegura que sim, mas eu jamais vim num calendário ressenhado o Sam Ramiro. Bom, tivem um presente do meu irmao; um cd dos The (International) Noise Conspiracy. Dizer que me matriculei numha academia para obter a carta de conducçom (a ver se para o verao ou o outono som um homem motorizado) e, que, aliás, tenho já a minha entrada para ver a Judas Priest e a Barón Rojo no Coliseu da Corunha.
Proximamente postarei algo acerca do heavy metal, há tempo que quero escrever algumhas reflexions acerca desta música.

3 Comments:

At 1:56 PM, Anonymous Anônimo said...

parabéns, Ramiro. E que vaia adiante o de motorizar-se, para que fagas umha visita.

 
At 4:14 PM, Anonymous Anônimo said...

Parabens polo teu aniversário!!!
E desculpa a demora!!!
Um abraço.
Ângelo.

 
At 5:31 PM, Blogger Sabela said...

Olá, Ramiro.
O próximo sábado já nos vemos. Pola noite há um concerto de Skacha. Nom sei que che ia dizer. Mas um beijo ;)

 

Postar um comentário

<< Home