sábado, março 12, 2005

Dia da Classe Obreira Galega

O dia 10 estivem em Ferrol, numha conmemoraçom que tem especial significado para mim. No 10 de Março de 1972 naquela cidade, a polícia franquista ametralhava umha marcha de operários do sector naval. Morriam Amador e Daniel, dous jovens operários filiados ao sindicato Comisiones Obreras. O meu pai estava alí. Conta a minha nai que na altura da Igreja do Pilar começarom os disparos e que os operários grevistas se refugiaram na sede da associaçom Toxos e Flores. Que foram horas de autêntica angústia, na incerteza pola sorte do meu pai. É um episódio das luitas operárias em Ferrol que fai parte da minha pré-história pessoal, já que um ano e dous messes depois nascia eu(Com efeito, hoje é o meu dia de anos).
O responsável político da morte de Amador e Daniel está hoje na Presidência da Junta da Galiza. Eu nom esqueço.

1 Comments:

At 8:32 PM, Anonymous Anônimo said...

parabéns polo aniversario.
Cómpre máis que nunca non esquecer, recoñecendo que foron asasinados mentres participaban dunha reivindicación xusta.

 

Postar um comentário

<< Home