terça-feira, novembro 22, 2005

Batendo no fascismo

Antontem em Ferrol tivo lugar um novo e espectacular golpe ao fascismo. Era necessário e há que congratular-se de que saira bem, ainda apesar da inevitável intoxicaçom informativa e dos injuriosos boatos da contra-insurgência e daqueles que som politicamente inúteis, que nom tenhem nada que pintar e que só lhes fica ceivar nos foros da internet a sua inveja e amargura. A intoxicaçom informativa consistiu, principalmente, em ridiculizar o facto de nom ter conseguido arrancar umha das placas do prédio propriedade da Fundación Francisco Franco, em falsear as idades dos activistas que levarom a cabo a acçom e em presumir-lhe ignoráncia aos autores da sabotagem por, aliás de deitar à rua a placa conmemorativa da concentraçom celebrada em 1.987 em homenagem ao "Caudillo de las Españas", também tratar de fazer o próprio com outra de maiores dimensons que estava dedicada aos dous irmaos Franco, Francisco e Ramón. Enfim, tudo isto está convenientemente pontualizado. Sobre os comentários aparecidos em foros de internet, nada que dizer; simplesmente que me apena que alguns nom tenham a decência democrática de reconhecer que se vem de levar a cabo umha acçom necessária e que se fixo com éxito; em todo caso essa é a realidade implacável perante as faladurias e as interpretaçons retorzidas feitas desde o ódio. Era necessário, fixo-se, e fixo-se bem. Contra o palavrorio, factos. Fixo-se bem e nom o fixo nem o BNG, nem Esquerda Unida, nem a FPG, nem os ácratas...fixo-o NÓS-Unidade Popular. E se o tivesse promovido qualquer outra organizaçom, das citadas ou sem ser das citadas, ou se se tivesse feito sem siglas, estaria igual de bem feito, claro. É pena que nom todos o vejam assim.
O acto promovido por NÓS-Unidade Popular era necessário no marco da luita contra a simbologia fascista, porque já era hora de bater no lobbie fascista ferrolano. No seio de todas as cidades, e em Ferrol especialmente, existem grupos de pressom que tratam de ateaçar ao poder político para que nom acometa a tarefa de eliminar a simbologia fascista dos espaços públicos. Para isso, nom duvidam em fazer todo tipo de demostraçons de força entre as que tanto incluim manifestaçons como outro tipo de actividades nom tam legais; mesmo a intimidaçom e a agressom a quem se manifesta contrário às suas pretensons, como já demostrarom o passado Domingo. Ao melhor, a algum dos cérebros internéticos que andam pontificar nos foros, lhe parece que nom, que nom lhes há que dar canha. Enfim.
Tomo nota do silenciamento de Vieiros e Galiza Livre, também muito inteligente...

1 Comments:

At 1:32 PM, Blogger galeidoscopio said...

Contesto aqui, para non encherlhe o seu espazo ao Pereiro.
A simboloxia, non sendo primordial, é moito mais importante do que algumas persoas quixeran. Mas no Pazo de Meirás houbo menos xente da que seria preciso.
Saúde.

 

Postar um comentário

<< Home