quinta-feira, março 22, 2007

179 despedid@s, a rua deve ser nossa

O 14 de Março sabiamos que 179 pessoas eram despedidas no centro produtivo de Atento na Corunha. Oficialmente, quer dizer, segundo fontes da empresa, a razom destes despedimentos estava na "queda de tráfico na linha 1004", ainda que representantes d@s trabalhadores e trabalhadoras já no seu dia denunciaram que o que se estava era a preparar o terreno para a deslocalizaçom do serviço. Já com anterioridade, os sindicatos fixeram público que a empresa estava a despedir a trabalhadores e trabalhadoras em situaçom de baixa médica (baixas médicas devidas, todas elas, aos problemas sicológicos ocasionados pola excessiva pressom)
Trás o golpe do patronato no 14 de Março, forom-se sucedendo as movilizaçons e assembleias, e por certo que o estoupido do conflito nas magnitudes hoje conhecidas (porque em rigor situaçom de conflito há tempo que a tenhem) veu acompanhado e amplificado por umha nada inteligente actuaçom policial onde houvo vári@s contusionad@s e umhas posteriores declaraçons do senhor "Delegado del Gobierno en Galicia" que, ou som clarificadoras do seu nível intelectual, ou demostram pouco respeito pola inteligência do povo.
"Nom se pode interromper a vida cidadá", dezia...A Corunha dos trabalhadores e das trabalhadoras deve saír à rua em apoio ao plantel de Atento. E interromper a "vida cidadá" se a "vida cidadá" comporta um equilíbrio de normalidades e legitimidades onde nom está reconhecido nengum sentido do social, onde o conceito "classe" nom tem lugar. Senhor Ameixeiras...DEVE-SE interromper a vida cidadá, em defesa do direito ao trabalho, que está por cima da sua prezada "normalidade". Cale um pouco a boca, que estamos um bocadinho fartos das asneiras que saim dessa cabeça de polícia frustrado.
DIA 23 ÀS 20 HORAS, MANIFESTAÇOM DESDE O EDIFÍCIO DE ATENTO NA CORUNHA (EM JUAN FLÓREZ)

2 Comments:

At 9:50 PM, Blogger moucho branco said...

Uf!, para os que traballamos nalgún momento en Atento o ser despedidos é unha sensación familiar, é o deporte oficial das compañías do ramo, pero de Atento nin che conto... deslocalización é a consigna... que cariño téñolle eu á política laboral da empresa!

 
At 11:55 AM, Blogger tangaranho said...

É perfeitamente compreensível esse carinho, tendo em conta o tacto e sensibilidade com a que vos tratam. Bom, afinal a manifestaçom nom saiu tam mal, ou?

 

Postar um comentário

<< Home