quinta-feira, novembro 15, 2007

Movilicemo-nos contra o fascismo

A quatro dias da morte de um jovem anti-fascista em Madrid, assassinado por um indivíduo que ia acodir a umha manifestaçom de Democracia Nacional (partido ultra fundado por Ricardo Sáenz de Ynestrillas) quero chamar desde este blog a que todos nos movilicemos contra a violência destes matons iletrados, lacaios do capitalismo e máxima expressom da alienaçom humana. Manifestarmo-nos contra o fascismo é um dever, porque a rua é o nosso espaço natural para viver, para relacionarmo-nos, para expressarmo-nos. O dia que perdamos definitivamente a rua no seu favor, estaremos irreversivelmente derrotados e fodidos. E que nom nos venham com que eles também tenhem direito a se expressar. Eles nom luitam por ideais nem direitos; eles luitam por raças, por religions, por impérios...por supremacias e privilégios absurdos. Nós, as gentes de esquerdas, luitamos pola felicidade da maioria da humanidade. Nom há equiparaçom possível.

À rua, a luitar!!!

ILEGALIZAR DEMOCRACIA NACIONAL!!!

COMPANHEIRO CARLOS....PRESENTE!!!

2 Comments:

At 1:51 PM, Anonymous Anônimo said...

Non eres moi diferente aos ultras de Democracia Nacional pero no polo oposto igualmente dañino para a sociedade normal e moderada. Empregas a mesma dialéctica rancia da guerra civil, dis tantas veces fachas como os outros rojos, empregades a mesma violencia sectaria a través do terrorismo de ETA ou de Ugio, como os ultras de dereita no seu militarismo macabro. Todos tedes razón eles e vos, uns queren ilegalizar HB vosoutros estes impresentables de Ynestrillas. Ambos grupos saides á rúa disfrazados uns con palestino e outros con pasamontañas para romper escaparates, caixeiros, quemar contenedores etc. A libertade de expresión só sirve para dicir a verdade absoluta que proclamades. Eles quería volver a Franco e a súa "democracia orgánica" e os referendos franquistas, vosoutros o Partido Comunista único como en Cuba que votaron ter de por vida a Castro e a constitución do 76...Fodido estaría o nacionalismo lexítimo cun Castro aqui que remitira inamovible ao 78. Sodes o peor os fachas e nazis da man en alto e o seu espello de esquerda de coctel molotov e de autobuses queimados.
Meu desprezo

 
At 4:11 PM, Blogger tangaranho said...

Quando comecei a ver comentários teus neste blog, pensei que era retranca o que havia entre as linhas de cada cousa que escrevias. Hoje vejo que o que há é bastante estultícia.

Homem, equiparar à esquerda abertzale basca ou ao independentismo galego com Democracia Nacional, nom resiste um enfrentamento sério com a realidade. Nom conheço a nengum independentista galego nem basco que saia à rua com um coitelo de monte agachado na chupa. Começando por aí, pois parece que nom há muita possibilidade de equiparar. Outra cousa é que desprezes por dogma, porque o dogma desse livrepensamento de quatro pesos da "demosgracias" espanhola fabricou entorno aos únicos movimentos que de verdade lhe estám fazendo pupa, os independentismos, umha série de mitos. Mas esse já é o teu problema. Informa-te das cousas antes de opinar, e toma muita tila.

 

Postar um comentário

<< Home