quarta-feira, janeiro 23, 2008

O triste final do Egas


Hoje temos que pôr um post triste neste blog, já que a minha sobrinha mais pequena, a Iris, perdeu um dos seus amigos mais queridos. Eu nom paro de romper a cabeça a pensar o que seria do Egas.

O Egas, conhecido noutras latidons do mundo como Epi ou Ernie, entrou nesta casa há cousa de duas semanas acompanhado polos seus inseparáveis amigos Becas (também conhecido como Brais, Blas ou Bert) Koko e Triki. Antontem, desapareceu. Nalgum momento, perdeu-se da frágil mao de meninha de um ano da pequena Iris, mas nom sei onde, nem como. A última lembrança que dele tenho, é num momento em que a minha sobrinha, incitada pola minha avô, meteu ao simpático boneco numha bolsa...o quê aconteceu depois? O seu inseparável Becas nom para de perguntar por ele, o Koko e o Triki tratam de consolá-lo convencendo-o de que quiçá simplesmente se trate de umha pequena escapada turística, já se sabe, tal como é quereria sair a conhecer mundo. Mas no fundo, eu e os outros amigos da malta, tememos algumha cousa pior...estará o Egas a estas horas no lixo, esperando umha morte segura na trituradora de um camiom do serviço municipal?

Angustia-me isso, e quero devolvê-lo aos braços da pequena Iris. Se alguém sabe algumha cousa dele, por favor ponha-se em contacto comigo. Ele tem a face cor-de-laranja, umha mata de cabelo pequeninha na cabeça, e veste umha camisola às riscas vermelhas e azuis.

Onde estará o Egas?