terça-feira, janeiro 22, 2008

Solidariedade urgente: repressom sobre o independentismo galego

::Comunicados

Militantes de NÓS-Unidade Popular citados pola Audiência Nacional espanhola para a sua imputaçom por ‘Injúrias à Coroa’

NÓS-Unidade Popular quer fazer pública a citaçom recebida por três dos quatro militantes detidos da nossa organizaçom, enviada pola Audiência Nacional, para que o juiz Grande Marlaska lhes tome declaraçom por um alegado delito de ‘injúrias à Coroa’ no próximo dia 29 de Janeiro.

NÓS-Unidade Popular quer fazer pública a citaçom recebida por três dos quatro militantes detidos da nossa organizaçom, enviada pola Audiência Nacional, para que o juiz Grande Marlaska lhes tome declaraçom por um alegado delito de ‘injúrias à Coroa’ no próximo dia 29 de Janeiro.

A citaçom responde à queima simbólica de um boneco de madeira na manifestaçom convocada no passado dia 6 de Dezembro na cidade de Vigo pola iniciativa autodeterminista Causa Galiza. Umha vez concluída a mesma, quatro militantes de NÓS-Unidade Popular fôrom arbitrariamente detidos pola Polícia espanhola, permanecendo durante várias horas na esquadra policial.

Agora temos confirmaçom de que as instáncias oficiais espanholas pretendem judicializar a livre expressom das ideias soberanistas e republicanas, elegendo, com objectivo exemplarizante, militantes independentistas de NÓS-UP como alvo para a sua repressom.

NÓS-Unidade Popular quer manifestar o seu incondicional apoio aos nossos militantes, e a imediata activaçom de umha campanha solidária com a causa do exercício da liberdade de expressom neste Estado sem direito chamado Espanha.

Convocamos as democratas e os democratas galegos, simpatizantes das diferentes sensibilidades e correntes da nossa esquerda nacional, a fazer frente comum enfrentando com firmeza estas antidemocráticas actuaçons repressivas. Para tal, NÓS-UP disponibilizará autocarros para realizar umha concentraçom solidária com os nossos compatriotas em frente da Audiência Nacional espanhola, em Madrid, no dia 29 de Janeiro.

Desde este mesmo momento e até essa data reclamaremos a liberdade sem cargos para os nossos companheiros, bem como a derrogaçom do falso delito de ‘injúrias à Coroa’, que inclui condenas de entre 6 meses e 2 anos por acçons simbólicas de conteúdo político como a queima de um retrato ou um boneco do rei espanhol.

A Galiza nom tem rei!

Avante a República Galega!

Alex, Santi, Cris, solidariedade!


:Comunicados

O quarto detido acusado da queima de um boneco que representava o Bourbon foi também finalmente citado

Se inicialmente parecia que só três dos militantes de NÓS-UP iriam ser citados polo juiz da Audiência Nacional Grande-Marlaska, o quarto dos detidos no dia 6 de Dezembro em Vigo foi finalmente citado também para o dia 29 de Janeiro em Madrid. Tal e como informamos em relaçom aos três primeiros companheiros citados, a declaraçom dos nossos militantes contará com o apoio solidário de umha concentraçom convocada por NÓS-Unidade Popular em frente do edifício da Audiência Nacional, para reclamar a liberdade sem cargos dos quatro.

Se inicialmente parecia que só três dos militantes de NÓS-Unidade Popular iriam ser citados polo juiz da Audiência Nacional Grande-Marlaska, o quarto dos detidos no dia 6 de Dezembro em Vigo foi finalmente citado também para o dia 29 de Janeiro em Madrid.

Tal e como informamos em relaçom aos três primeiros companheiros citados, a declaraçom dos nossos militantes contará com o apoio solidário de umha concentraçom convocada por NÓS-Unidade Popular em frente do edifício da Audiência Nacional, para reclamar a liberdade sem cargos dos quatro.

O preço do bilhete é de 35 euros. Podemos informar já dos horários e o lugar de saída dos autocarros que a nossa organizaçom porá a disposiçom dos galegos e galegas dispostas a viajar no mesmo dia 29 de Janeiro a Madrid, para apoiar a liberdade de expressom, a soberania da Galiza e a República Galega:

- Ferrol (As Pias): 00.00h

- Corunha (Sam Pedro de Meçouço): 0.30h

- Compostela (Avd de Lugo, altura estaçom autocarros): 1,15h

- Ponte Vedra (Pavilhom dos Desportos): 2,00h

- Vigo (Praça de Espanha): 2,20h

- Ponte Areias (L.S. Baiuca Vermelha) 2,45h

Para mais informaçom pode-se chamar ao telefone 669 778 474