sábado, fevereiro 09, 2008

Sucesso absoluto da concentraçom em defesa da língua


Nem eu próprio esperava tal sucesso, mas as cousas como som: os lingüicidas perderom a partida, por muito que pretendam disfarçar os factos. Nem os méios de comunicaçom, sempre proclives a lhes dar a razom, podem negar que a contra-manifestaçom convocada de maneira absolutamente expontánea, quando menos dobrou - eu até diria que triplicou- a concorrência da concentraçom convocada pola fantasmagórica "Mesa por la Libertad Lingüística". Eles, maioritários vocacionais, bons por natureza, nom podiam esperar nem podem suportar ser derrotados no cenário que dá e tira razons: a rua. A rua nom lhes deu a razom; só tenhem do seu lado a polícia, que cargou porque já tinha consigna de cargar, nom porque se alterara a ordem pública nem porque se rompera nada (já gostavam eles de que isso acontecesse).

A rua desprezou-nos ampliamente, somando-se à nossa convocatória de maneira livre. A gente passava e somava-se. Nom sei se as mentes fanatizadas destes vendidos darám para entendê-lo.

E parece ser que isso de ter a polícia de guarda de corps nom funciona para fazer ver que um está da parte dos bons, porque a carga só conseguiu a reprovaçom pública de dúzias de pessoas em princípio neutrais e indiferentes ao que estava a acontecer.


2 Comments:

At 11:35 AM, Blogger Miguel González said...

: ) estas cousas alegram-me mentras estou de emigrado em Gales (estudando). Aqui tambem tenhem problemas ca lingua, pero as viboras centralistas só despotricam de vez em quando dende a seguridade dos medios.

O certo é que a rúa sempre nos deu a raçom a nós, o povo... lembro outras concntraçons de ranciosos nas que pasarom cousas parecidas, com resultados frustrantes e desconcertantes (para o inimigo, claro é). Em quanto se atopam com nós, o povo vivo, nom hai dios que nos pare.

Inda nom falei com ninguém que estivesse, mas alegro-me de que todo saisse bem.

Saúde, tio : )

 
At 12:55 PM, Blogger tangaranho said...

Eu estou contente, porque até saim ghuapo na foto...

 

Postar um comentário

<< Home