segunda-feira, janeiro 28, 2008

Quem cabe no mundo?



Este artigo para o que ponho umha ligaçom chamou-me a atençom por várias razons. Sobretudo porque fala de questons sobre as que me tenho perguntado muitas vezes como...e quê aconteceria se os chineses tiveram o mesmo nível de vida que os europeus ocidentais? De facto, a isso aspiram. Até quando poderemos manter o actual consumo de energia eléctrica e de água? E realmente estamos preparados para quando nom houver petróleo?

Escuitamos falar muito sobre desenvolvimento sustentável, até os empresários falam de desenvolvimento sustentável, os estados, os partidos políticos...mas o mundo desenvolvido, e essa é a realidade, pom-se excusas a si próprio para nom cumprir com as medidas que se acordam nessa matéria nos diferentes organismos supraestatais...às vezes até temos que escuitar negar evidências como o aquecimento global. Enfim, este é um artigo de reflexiom e debate francamente interessante.

2 Comments:

At 9:24 PM, Blogger Suso Lista said...

Está de puta madre este cuadro. Vexo que Cuba está moi ben situado, pero os Yanquis din que como non hai democrácia viven millor en Burundi que si a hai,e mais en Paraguay, ainda que non teñan médicos nin escolas e o 99% da terra perteneza ao 1%da población.

 
At 12:01 PM, Blogger tangaranho said...

Cuba é líder mundial em desenvolvimento sustentável. Evidentemente é por necessidade, mas isso nom quita de que, com efeito, seja assim. No resto do mundo, enfim, a invocaçom ao desenvolvimento sustentável é puro marketing político.

 

Postar um comentário

<< Home