Conta atrás para o grande auto inquisitorial
Na noite da segunda para a terça feira, partiremos para Madrid, a apoiar aos quatro repressaliados por queimar um boneco que representava ao Rei da Espanha ao termo de umha manifestaçom de Causa Galiza. Avisar, por certo, que o autocarro sairá de Sam Pedro de Meçouço, tal como se tinha previsto, mas nom às 00.30. Finalmente, em previsom de controlos policiais e outras eventualidades, vai-se sair às 22.30 horas, assim que tomade boa nota se tínhades pensado ir.
O espectáculo que imos presenciar vai-se parecer mais a um auto inquisitorial do que a um julgamento desde as garantias e desde o respeito às formas próprias de umha justiça ilustrada. Como corresponde ao novo estilo judiciário espanhol, onde a consecuçom do resultado requerido polo guiom político, é muito mais importante que a própria finalidade da administraçom da justiça. Aliás, bem sabemos que em questom de delitos de opiniom, o processado já foi julgado de antemao; o que se cenifica é umha execuçom em toda regra. Grande-Marlaska, afinal, o que é, é um carrasco.
Por certo, cabe perguntar-se, como fai um companheiro hoje, onde está esse princípio da igualdade perante a lei, que tam vanalmente se proclama neste estado?
4 Comments:
Graciñas pola visita.
Lin o teu posteo de In Galician, please e gustoume a túa resposta a Esther.
Sobre o tema da histéria coa intocabilidade do rei Borbón xa teño falado moito e pouco podo xa engadir, pero sego pensando que iso responde precisamente a vulnerabilidade da súa figura e á súa insostenibilidade nun esceario de debate aberto.
Desexo que os catro patriotas galegos encausados podan sair o mellor parados posible deste encontro co sensentido fanático da "xustiza" monárquica.
Por certo, sei que algún grupo antifascista e comunista que opera en Madrid fixo un chamamento á solidariedade activa cos encausados.
Por exemplo:
http://www.pceml.info/
É certo, Izquierda Castellana e Corriente Roja polo que sei chamarom a se movilizarem, e agora também o PCE-ML. Pois obrigado por esta mostra de coerência e dignidade, por parte das três organizaçons.
Pero ainda hai quen cre na xustiza xusta?
Postar um comentário
<< Home