segunda-feira, março 17, 2008

Manos Limpias persegue à esquerda e aos movimentos sociais


Souvem por primeira vez desta associaçom quando apresentarom aquela querela absurda contra Nunca Mais, por uso indevido, deziam do dinheiro que recadavam. Agora andam envoltos numha insólita cruzada contra a esquerda madrilena. Primeiro tomarom-na com Izquierda Castellana polas suas pretensas vinculaçons com Batasuna e agora pedem a ilegalizaçom da Coordinadora Antifascista por ser umha organizaçom violenta.

Esta associaçom baseia a sua exigência de ilegalizaçom para os antifascistas madrilenos nos cada dia mais habituais distúrbios ao termo de manifestaçons convocadas sob essas siglas ou em acçons de protesto contra actos da extrema direita. O curioso é que contra siglas de signo contrário que utilizam a violência de maneira habitual no seu agir, que fam de facto dessa violência a principal ferramenta de propaganda, Manos Limpias nunca di nada nas suas denúncias públicas.

Os meios de comunicaçom, as autoridades, os partidos políticos maioritários calam sobre a verdadeira natureza da violência que se vive de maneira crescente nas ruas de Madrid. Equiparam agressores com agredidos, difuminam as origens dos incidentes...e cargam contra a esquerda, como sempre. É umha curiosa (e perversa) política de criminalizaçom a que se está a implementar, permitindo manifestaçons neo-nazis e fascistas em bairros operários, onde se sabe que é praticamente impossível que nom haja incidentes, e depois cargando as tintas da repressom contra quem defende que a rua tem que ser do povo, e nom destas bandas da extrema direita.

Desde aquí, a minha solidariedade com os companheiros ameaçados. Neste blog amamos ao Madrid operário e anti-fascista

NO PASARÁN!!!

1 Comments:

At 9:50 PM, Blogger Suso Lista said...

Eses non teñen nin as mans nin as conciecias limpas, son uns fascistas con carné de demócratas.

 

Postar um comentário

<< Home