Alguém joga com avantagem, nom é?
Jovem independentista será julgado em Ferrol por participar em protesto contra “Galicia Bilingüe”
Abril de 2008
O passado 29 de Fevereiro umha concentraçom espontánea recebeu em Narom o autocarro da organizaçom espanholista “Galicia Bilingüe”, fletado para recolher assinaturas contra a normalizaçom do galego e a imposiçom do espanhol na Galiza. gora, um d@s participantes na concentraçom de protesto pola presença desta organizaçom ultra na comarca de Trasancos, será julgado a próxima quinta-feira 24 de Abril em Ferrol, acussado dumha falta de “desobediência à autoridade”.
Mais umha vez fica em evidência a natureza dumhas forças policiais claramente posicionadas com a perseguiçom do direito da liberdade de expressom e o acosso contra a juventude da esquerda independentista. A falta de denúncia por parte de “Galicia Bilingüe” é a própria polícia espanhola a denunciante dumha inexistente falta de “desobediência” contra uns manifestantes que nom cairom nas provocaçons dos espanholistas que acompanhavam o autocarro do auto-ódio.
Com o objectivo de denunciar este novo atentado contra a liberdade de expressom, que há que somar a violência policial contra @s manifestantes em defesa do galego nas mobilizaçons da Corunha e Vigo, BRIGA convoca umha concentraçom às portas dos julgados de Ferrol a mesma quinta-feira dia 24 às 11h00.
(apanhado de www.briga-galiza.org)
1 Comments:
Eu o que non sei é por qué o GB teñen esta protección, nen que fosen unha organización do Estado. (mmm... a que dá que pensar?)
Postar um comentário
<< Home