sexta-feira, abril 11, 2008

Leño


Hoje encontrei duas magníficas re-ediçons de dous discaços de Leño. Quantos recordos!!! Quando eu morava em Carança, a qualquer hora do dia escuitavas umha parelhagem a todo meter com música de Leño. E ainda recordo a minha chatice quando, pouco antes do concerto que referenciei aquí várias vezes, nom me deixaram ir ao que foi o primeiro de Rosendo em solitário em Ferrol (no mítico pavilhom da feira de mostras, se nom recordo mal) depois da disoluçom da mítica banda de rock urbano.

Hoje, revivo a minha adolescência, graças à minha compra (que havia muuuuito que nom me auto-presenteava um disco)


2 Comments:

At 6:25 PM, Anonymous Anônimo said...

Paso a dejarte un saludo y a agradecer tu visita.

Un abrazo.

 
At 8:49 PM, Blogger Mario said...

Pois o meu primeiro concerto de Rosendo foi de bastante maior (eu e, sobre todo el), tiven que agardar sete horas a que acabasen as outras bandas e nen sequera estivo alá moi ben (ou era eu que me estaba durmindo de pé).

 

Postar um comentário

<< Home