quinta-feira, novembro 18, 2004

Repressom em Euskal Herria

Batasuna lança umha proposta de paz, e Espanha responde detendo a 17 pessoas...porquê nom me surpreende...? De facto, o que me surpreenderia seria que me demostrassem que nom há umha relaçom praticamente mecánica entre estes factos. Mas devolvamos-lhe à poesia o lugar que lhe corresponde neste blog, hoje sim que haverá versos. Mas com música. De umha magnífica banda de hardcore melódico basca, chamada Kashbad. Um dos seus membros está agora em prisom, se nom me engano. Por um motivo muito parecido ao que se aduze para deter a todo este pessoal que estám a deter em Euskal Herria. Quero que hoje, desde este modestíssimo blog, o irmao povo basco receba o meu abraço solidário e revolucionário. Eu honro-me de militar numha organizaçom política que ajudou a que os votos de Herritarren Zerrenda fossem contados nas eleiçons europeias, a pesar do veto judiciário à candidatura. Nom no-lo agradeçam. Foi um honor. Desde o Tangaranho Vermelho, eu e os meus amigos fazemos nosso este grito: Gora Euskal Herria Askatu Ta!!!


HIK ZER NAHI DEK?

Aurre idatzitako askatasuna/ izango da zure bizitza / jaiotzetik hiltzerako programa / zure destinua idatzita. / Hik zer nahi dek? / gurutz batetan bizi / apaiz horien bedeinkapenaz / edo zergaitikez / hire itzeak kendu / eta gurutzeari / buelta eman / Eliz sakramentuak / ez ditut gosalduko / zuen mitiñak / ez ditut bazkalduko / heroitz balak / ez ditut afalduko / zuen ohean / ez dut lo hartuko / in nomine patris

TU O QUÊ QUERES?

Umha liberdade prescrita / será a tua vida / Um programa desde que nasces / até que morres. / O teu destino escrito. / E tu o quê queres? / viver numha cruz com a bençom dos cregos? / por quê nom tirar os pregos / e virar a cruz? / nom vou almorçar os teus sacramentos / nom vou engolir os teus comícios / nom vou cear as tuas balas de morte / nom vou adormecer na vossa cama / in nomine patris