domingo, janeiro 09, 2005

Pero canta, mandril!!!

Este é o berro de guerra nos concertos para mim, Pepe Cunha (dj Abretedeorellas) e o meu primo, o Pepe Teixido. As origens do berro remontam-se a um concerto de Prince na Corunha nos anos oitenta, e seria bastante longo de exprimir como surgiu a piada. O caso é que quando nos juntamos os três para um concerto, obsequiamos aos músicos com esse berro durante os cámbios de banda, mentras fam arrumaçons no cenário. Estou a começar o ano com música, e gosto disso. Quê seria de mim sem a música em directo?
Ontem fum a um concerto de Skárnio na sala Caimán, na Corunha. Estava organizado pola gente do Centro Social A Treu! Alí deu-se cita também pessoal de outros centros sociais, como Artábria, A Revolta, A Reviravolta, A Esmorga... com o que foi também umha boa ocasiom para ver a companheiros e companheiras de Vigo, de Ponte Vedra, de Ferrol e de outros pontos do país.
Gostei do concerto. O novo vogalista de Skárnio vai encaixando. Agora já estou a me preparar para umha nova expediçom musical, esta vez a Pontedeume. A X ediçom do festival de Treme a Terra.

1 Comments:

At 5:40 PM, Blogger Loba said...

Ramiro, estava aqui imaginando este berro e imaginando como seria! Tudo que é feito coletivamente, especialmente se por quem se gosta, é bom demais!!!! E bom demais tb é começar o ano ouvindo, curtindo e falando de musica! E que as notas musicais invadam harmoniosamente os nossos dias, né? Beijocas lindinho.

 

Postar um comentário

<< Home