quinta-feira, dezembro 29, 2005

A derradeira sobre futebol...por agora

O dia D chegou, e fai um tempo de mal raio; a ver se nom desloce muito a festa. Ainda bem que nom vai muito frio...o que nom cesa é a tempestade política; é que o futebol como espectáculo público reporta uns réditos demasiado apetecíveis. E agora que o brinquedo do poder está noutras maos e essas maos o jogam de maneira diferente, as iras prendem nos peitos dos despejados do cadeirom. A última hora sai outra lebre acusadora, lançada desde fileiras "populares": está-se a fazer um uso partidarista do evento. E ponhem como prova o facto de haver convites nos locais de Galiza Nova.

Por partes. Os senhores do Partido Popular seriam inclusso mais burdos na manipulaçom partidarista deste tema, se estivesse nas suas maos e tivessem vontade de fazer algo parecido. O que nom quita de que com o tema das entradas e convites nom houvesse a informaçom e a transparência que se deveria. Dá-me essa sensaçom. Claro que mesmo aí tenhem umha parte de responsabilidade nom pequena os média afins ao PP, que no tema da selecçom claramente se dedicarom a silenciar e deformar. Em todo caso, afortunadamente, houvo entradas para quem as solicitou, o problema foi que provavelmente nom todos os que solicitariam convites se souvessem que podiam e como podiam fazê-lo se inteirassem. Esse é o problema, umha dossificaçom da informaçom que nom favoreceu que certos detalhes rulassem, e, por certo, a sempre arma de duplo gume da combinaçom de convites com entrada de venda livre.

Mas polo demais, o do Partido Popular é veleno de perdedor.

1 Comments:

At 7:57 AM, Blogger walterjackson4610 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

 

Postar um comentário

<< Home