Agressom fascista
Hoje tenho que me fazer eco da condena a umha agressom fascista. Ontem chegava-me um mail, denunciando a brutal agressom por parte de um indivíduo ao ex concelheiro em Vila Garcia Gonzalo Bouza Brey e à sua companheira. O relato da agressom aparecido na imprensa, di-o absolutamente tudo. O comentário de Teo Cardalda, quem difundiu pola rede o aviso aponta à crispaçom política do momento como causa principal deste horrível facto. A mim falta-me um elemento de juízo para poder afirmar o mesmo; nom sei quem é o elemento agressor. Aparece o seu nome completo na notícia de imprensa, mas eu nom sei se este gajo é um velho conhecido dos agredidos, se é um desequilibrado mental, se realmente agiu com umha motivaçom política...ainda que umha cousa sim que vem sendo certa. Há um envalentonamento geral da extrema-direita, percebe-se como umha coesom e umha clareza de objectivos, como se vissem o advenimento de um desenlace desejado e factível num prazo nom demasiado longo de tempo. Em ambientes de pré-involuiçom costuma acontecer que estes animais se sentem como mais legitimados para sair da toba. Em qualquer caso, eu contribuo para que isto nom fique no silêncio. Esta notícia saiu nas páginas locais; se chega a ser ao revês, se chega a ser um roxo o que lhe dá umha malheira a um facha, isto nom tardava em rular polas agências...va que nom? |
5 Comments:
Graciñas por expander a nova.
Vaiche agora un comentario do analista político de México Roxelio Díz.
http://www.xornal.com/article.php3?sid=20070417074521
O mesmo en galegohttp://teocf.nireblog.com/post/2007/04/18/criminal-agresion-a-un-poetaccos-rabiscos
Sí que se están facendo notar, os resultados da crispación. O problema é que ante o envalentonamento dos antidemócratas, a tendencia xeral da xente normal é a de recuar... e así non vamos nada ben.
Efectivamente, si a agresión saíse do eido nacionalista, xa podíamos prepararnos para oir falar do "rearme do separatismo" e todo iso.
Podes estar moi seguro delo... se chega a ser ao revés era nova segura... e até miniserie televisiva, se me descuido... e que non fora enriba en Cataluña!!
A actitude destes vándalos so se pode entender dende a crispación que suscitan certos medios de comunicación e a incríbel complicidade dun sector da sociedade cara a estes comportamentos propios de cavernícolas.
dreams issues tameside devising alternative transformer novartis hoping builder hays skaters
lolikneri havaqatsu
Postar um comentário
<< Home