quinta-feira, setembro 02, 2004

Mais informaçom sobre a Galiza

Para pessoal especialmente interessado na Galiza, vou recomendar algumhas ligaçons de diversas temáticas. Mas para começar, quem quixer saber mais de mim e das cousas que me arrodeiam, pode visitar as seguintes webs:

Quem quixer saber do concelho onde nascim:

www.ferrol-concello.es

quem quixer saber do concelho onde moro:

www.oleiros.org

quem quixer saber da organizaçom política na que milito:

www.nosgaliza.org

sobre a música do meu país, a seguir relaciono os seguintes endereços de bandas que executam música tradicional galega adereçada com arranjos actuais, às vezes próximos ao jazz ou ao rock, e também nalgum caso fussionando com músicas de outros países:

www.berroguetto.com

www.susanaseivane.com

www.luarnalubre.com

www.oscempes.com

www.xosemanuelbudino.com


facilito-vos também webs de informaçom cultural:

www.andar21.fiestras.com

www.ghastaspista.com

www.abretedeorellas.com

www.culturagalega.org

www.agal-gz.org

www.lusografia.org

www.bvg.udc.es

www.redesescarlata.org




Outras páginas de informaçom geral:

www.galizalivre.org

www.vieiros.com

www.anosaterra.com

www.radiogaliza.net

Bom periplo pola Galiza internética!!!

3 Comments:

At 11:12 PM, Anonymous Anônimo said...

Raga:

gracias por visitar mi blog! estou aqui para agradecer tua visita e dizer que gostei do teu canto aqui tambem,passarei mais vezes e ate posso te adicionar aos meus favoritos...lembra sempre de passar no raga!
abraço!

 
At 5:00 AM, Anonymous Anônimo said...

Sá: Encantos & Poesia - http://encantos.zip.net/

Oi menino...
Tudo bem??
Vim desejar linda noite pra vc... Obrigada pelo karinho viu...
Estou adorando cvs com vc... vc é um doce. Beijim especial.

 
At 4:54 PM, Anonymous Anônimo said...

Oieee querido...continuo na correria mas passei aqui prá de dar meu beijo...ó, depois eu vou entrar nesses links prá conhecer a música da sua Galiza...
Bjs...mtos.
Debinha
http://debinha_forever.zip.net

 

Postar um comentário

<< Home