quarta-feira, novembro 03, 2004

Heil, Bush!!!

Ganhou George Bush...os ianques som teimudos. Ganhou, isso sim, amparado por um sistema eleitoral bastante estranho e injusto. A besta negra dos povos continuará as suas andanças. Que tremam em Síria, que tremam em Coreia do Norte, em Cuba, em Colómbia, em Venezuela, no Brasil, a Indonésia. Já podem ir tremendo, que o George Walker Bush os vai "libertar".

Por certo, que quem me tenha comentado o texto anterior, vai-me ter que desculpar, porque nom tenho maneira de lêr o seu comentário. Nom sei o quê acontece, mas nom se pode lêr.

5 Comments:

At 11:37 AM, Blogger Loba said...

Olha, meu amigo, é tão absurdo este pensar americano que nem há o que comentar, viu? Serão mais 4 anos... 4 anos em que muitos tremerão e muitos outros continuarão sendo subservientes e reverenciando a megalomania! Meu beijo

 
At 11:53 AM, Anonymous Anônimo said...

eu haiche unha cousa que verdadeiramente non entendo. Tanta preocupación co de Bush, mais que ia facer o Kerry pola sociedade americana e polo resto do mundo? Acaso caemos nós tamén na farsa electoral. Quen é quen verdadeiramente goberna? non son acaso as multinacionais... acaso pensamos que o Kerry ia ir contra os intereses económicos desa mínima porcentaxe que goberna o mundo?
francamente aínda que fose Kerry o gañador a loita sería exactamente a mesma para nós. Polo tanto, eu estou como estaba.

 
At 3:53 PM, Blogger tangaranho said...

Eu também, e de facto o meu post de hoje falará disso; homem, está claro que a fim de contas Clinton bombardeou o Sudám e desde logo nom me cabe dúvida de que Kerry nom ia retirar as tropas ianques do Iraque. Mas eu refero-me aquí à umha extrema direita norte-americana com umha doutrina muito clara a respeito de umha série de cousas, e mais que nada o que pretendo é desqualificar a figura de Bush, a nível simbólico, nom porque pense que o Partido Democrata seja alternativa real ao Republicano, que bem sabemos que nom o é...saudaçons ao Alberte, e nom te nos encabujes, ho...

 
At 7:29 PM, Anonymous Anônimo said...

perdon se semello cabreado, mais aqui non se me ve o rostro e polo tanto dificil resulta expresar un sentimento.

o que eu vexo que co feito de considerar a bush extrema dereita estamos tamen afirmando que kerry non o e. Eu digo que kerry participa da extrema dereita, igual que acontecera no estado espanhol. agora temos dous partidos de dereita exemonicos, un de extrema e outro moderado. A cuestion e que a medida que cada momento se fai mais patente e extrema dereita do pp, p psoe vai variando tamen a sua perspectiva cara unha postura moito mais reaccionaria. e detras do psoe vai o resto. so digo que existe un proceso de normalizacion da dereita que vai en perxuizo de todos.
por outra banda, non me sorprende que ganhase o fascismo, porque e ben sabido que nas epocas de crise a ultradereita sempre resulta victoriosa. No estado de indefension que describe Erich Fromm, sempre se desenrolan as relacions sadomasoquistas, fillas dun medo visceral a soidade.

pero ben, deixo aqui que xa parezo un intelectual de merda.
morte a intelectualidade, por ser a antitese da praxe.
(sentencia a matizar, non saquedes conclusions premeditadas)

unha aperta ramiro.

 
At 7:49 PM, Blogger tangaranho said...

Bem, obviamente a democracia burguesa está substentada polas diferentes expressons da falsa consciência necessária, até aí tranquilo que estamos tod@s de acordo, e nada, nom tens que pedir desculpas nem nada parecido, eu apenas matizava algo que ao melhor se entendera mal, ou se exprimira mal, ou quiçá simplesmente nom foi afortunado pola minha parte, que a fim de contas eu som humano e nom sempre ando igual de lúcido para me expressar.

Pois isso, um abraço, e a luita continua, por suposto.

 

Postar um comentário

<< Home