sexta-feira, abril 27, 2007

O elevador da discórdia

Hoje vejo-me na obriga de fazer referência, já que nom o fixem antes, à ordem emitida desde a Xunta de Galicia a FENOSA para que esta empresa lhe corte o subministro eléctrico ao elevador do Monte de Sam Pedro, na Corunha. Este artilúgio apresenta deficiências técnicas que ponhem em perigo mesmo a vida dos seus utentes. Maravilhoso. Agora resulta que este pretenso prodígio da técnica é um cacharro que se pode converter em qualquer momento numha armadilha mortal. À parte da muita energia que consume (como se estivesse o forno para bolos) e do lógico impacto ambiental que supuxo a sua instalaçom, agora ainda vamos ter que lamentar mortes. Este governo local de irresponsáveis, a saber onde nos leva com as suas arroutadas. Que paguem o importe do trasto e mais a sua reparaçom os membros do grupo de governo! A fim de contas, é um capricho deles com o que ninguém está de acordo. Já podia escaralhar-se com o senhor Losada e o senhor Lareo dentro, mas desta vez, em vez de ficar parado como quando o provou o alcaide, cair.

4 Comments:

At 5:06 PM, Anonymous a randeeira said...

Pois en Ribadeo tamén queren facer un entre o porto e o casco histórico...

http://www.lavozdegalicia.es/ed_amarina/noticia.jsp?CAT=120&TEXTO=5670891

 
At 11:48 AM, Blogger Mario said...

Eu a verdade é que non caio onde está iso, pero soa a cousa rocambolesca, se a vise algunha vez lembraríame, seguro. Non haberá unha foto por aí?

 
At 1:39 AM, Blogger moucho branco said...

vaia home, coa utilidade que lle vía eu á faraonada esa e resulta que non furrula... que trauma!

 
At 3:07 PM, Blogger FraVernero said...

Meu Deus! E aínda haberá quen loube a eses camándulas... Non só gastan os cartos, senón que os MALgastan estúpidamente...

 

Postar um comentário

<< Home