terça-feira, novembro 09, 2004

Ecos de Faluja

Hoje erguim-me sem demasiada vontade de pôr-me a procurar algumha cousa para postar. Amanhá prometo que voltará de novo a poesia. Seguramente seja poesia africana, o que poste. Hoje erguim-me com os obuses da resistência patriótica iraquiana escachiçando carros de combate ianques, e com os carros de combate ianques derrubando casas em Faluja, e com tertulianos e parásitos de todo o tipo a opinar sobre tudo aquilo, e fazendo conjecturas arredor do preço do petróleo, e que se o dólar, e que se o euro, e que se o índice Nikkei e o Down-Jones, e os mercados bursáteis, pareceu-me grotesco...nom sei, a macro-economia e a geo-política, e a sua linguagem misseravelmente abstracta, como se aquí nom estivéramos a falar de sofrimento humano, como se estivéssemos a falar de um jogo de estratégia que jogássemos sobre umha mesa, com uns uisques e umhas olivas acompanhando a jogueta, e como se nom contasse, que realmente nom conta, a dor das pessoas feridas nos hospitais iraquianos, vítimas de qualquer bala perdida que a saber quem dispararia, ou de umha bomba...como se a dor de quem chora os seus mortos nom nos conmovesse, que realmente nem nos conmove, quiçá porque nom puidemos escuitar o seu pranto e estamos a salvo de que esse pranto desesperado nos desgarre o coraçom.

Estou com a resistência patriótica iraquiana, hoje mais do que nunca, e também contra esta récua de misseráveis, que se enchem a boca com palavras como democracia, transiçom, e nom sei o quê mais, bah, o caralho, oxalá polo menos, a pesar da dor do povo iraquiano e de todo o dano que poidam infringir as forças de ocupaçom, afinal assistamos a umha derrota militar dos USA perante o povo levantado em armas. Na era das armas nucleares, até essa derrota havia ter um valor simbólico incalculável.

1 Comments:

At 6:03 PM, Blogger Loba said...

Ramiro, assino embaixo de tudo que vc escreveu e uno minha voz à sua indignação! Tb estou com a resistência iraquiana contra a megalomania americana! Nossa! este post tá ótimo! Vc não conseguiria transcrevê-lo pro português? Gostaria de postá-lo lá no Espaço dos amigos - lá no meu blog! Se der me dá um toque, tá? Beijos moço! Gosto das suas posturas e ainda mais das atitudes!

 

Postar um comentário

<< Home