quinta-feira, outubro 28, 2004

Solidariedade perante a repressom política

Os inquisidores andam ao axexo de novo. Atençom, porque nos tempos em que corremos nom é fácil exercer a disidência. Nem sequer é fácil exercer a legalidade. Pode-se acreditar que te acusem de falsificar a tua própria assinatura?

Já sabemos qual é a materializaçom das ameaças de cam raivoso que proferira o Fiscal Geral do Estado espanhol quando ameaçara de maneira bem expressa a candidatura de NÓS-Unidade Popular. Estava claro que, de algumha maneira, o inimigo se ia vingar do golpe que para ele supuxo o facto de apoderados de Herritarren Zerrenda poder contar os votos da sua anulada candidatura, graças à acreditaçom por parte de NÓS-UP, avalada com a assinatura do Carlos Morais. Nom puiderom impedir pola via legal a presença de apoderados e apoderadas de HZ nos colégios eleitorais bascos, e agora pretendem desacreditar a imagem pública de Carlos Morais e de NÓS-UP, acusando ao responsável nacional da candidatura de falsificar a assinatura que possibilitou que tais apoderadas e apoderados exercessem a sua labor, evitando que os votos de cento setenta mil cidadaos e cidadás bascas e bascos nom ficassem silenciados.

O estado fascista espanhol deve levar um novo nabo nos fozinhos...vendo as mostras de solidariedade com NÓS-UP e com Carlos Morais que estám a chegar de diferentes lugares do mundo. Apelo à vossa solidariedade!!!

Mandade mensagens a
nos-unidadepopular@nosgaliza.org ou a nosgaliza@nosgaliza.org mostrando o vosso rejeitamento às manobras anti-democráticas da Espanha e a vossa solidariedade com a organizaçom de massas do MLNG, que demostrou, pola sua parte, a sua solidariedade internacionalista com o irmao povo basco com factos, e nom apenas com palavras.