quarta-feira, julho 27, 2005

Actos para os próximos dias

Os dias 29 e 30 celebrará-se em Narom o Festival da Terra e a Língua do que tendes pontual informaçom na página de Artábria. Também o dia 30, em Ponte Areias, terá lugar a inauguraçom de um novo centro social; A Baiuca Vermelha. Neste acto vam intervir o poeta Kiko Neves, os catautores Emilio Rua, Servando Barreiro e Tino Baz e o grupo tradicional O Quarteto da Gentalha. O local está sediado na Rua Redondela, nº 11.
Por outro lado, dizer que amanhá se vai celebrar na Corunha umha concentraçom em solidariedade com o companheiro e a companheira detid@s da AMI. Será no Obelisco às 20.30. Em galizgalivre podedes informar-vos de outras concentraçons que se celebrarám nestes dias noutros pontos do país.

1 Comments:

At 6:17 PM, Blogger Xavier said...

Veremo-nos lá, amigo Ramiro. Eu também estou no cartaz do recital. Ligou para mim há uns dias o Miguel Vento e convocou-me. Acho que foste tu quem lhe deu o número do meu telemóvel. Fizeste bem.

Um abraço

-Xavier Vásquez Freire

 

Postar um comentário

<< Home