quarta-feira, outubro 06, 2004

O circo político

Venho de presenciar o Debate sobre o Estado da Autonomia. Seguim-no por televisom e por rádio. A verdade é que eu sigo estas cousas desde certa distáncia, porque, a verdade, nom sinto a mais mínima identificaçom com nengumha das forças políticas representadas no hemiciclo galego. O único que me levou a seguir o debate foi a curiosidade e o morbo. Nem mais nem menos. O irresistível magnetismo da política espectáculo. E o irrefrenavel morbo carronheiro de ver se Fraga desfalecia novamente ou nom.

Desde essa distáncia puidem aprezar a imagem de um presidente da Junta francamente nas suas últimas horas de vida...nom política, mas física. Independentemente de se se lhe ocultam dados à opiniom pública ou nom acerca do estado de saúde real de Manuel Fraga, cada vez é mais manifesto que este homem nom resiste a pressom. Está nas últimas, e pronto. Nom é que importe demasiado, a verdade. Que faga o que lhe pete, e se quer ser candidato às próximas eleiçons, pois que seja. E se à militança do Partido Popular lhes vale, pois nom som eu quem de contradizer-lhes...se nom tenhem um candidato melhor...

O único que digo é que vendo as imagens do desfalecimento de Fraga ontem, puidem visualizar os dias agónicos que nos estám tocando viver. Fraga aferra-se ao poder, ainda atopando-se numhas condiçons manifestamente penosas; trémulo, incapaz de falar, dormindo-se nos actos públicos, sofrendo desmaios, rompendo a chorar sem razom...nom se sabe se será demência senil ou quê será...se as condiçons físicas som más, as condiçons sico-somáticas também parecem pouco propícias para desempenhar cárregos políticos. E, a pesar disso, será candidato do PP nas próximas eleiçons. Morrerá entubado..e presidente da Junta.

Porque essa é outra, voltará ganhar as eleiçons. Serám mais quatro anos de Fraga, quatro anos duríssimos nos que o ex - ministro de Franco, hoje máximo mandatário autonómico, botará o pulso definitivo para acabar a sua “obra” na Galiza. Em Fraga se pode aprezar a síntesse de umha Galiza que morre, mas que morrerá escaralhando o país. Fraga e a sua geraçom estám decididos a destroir a Galiza, com o de Vilalba à cabeça. Como tem que ser.

Para mim nom há dúvidas em que o PP ganhará de novo as eleiçons autonómicas. O que há que ver é se depois de Fraga, que aguentará estes últimos quatro anos, mas que serám os seus últimos anos de vida física, se dam mudanças substanciais neste país. Amanhá seguirei falando do tema.

2 Comments:

At 11:15 PM, Blogger Loba said...

É dificil opinar qdo não se conhece o assunto. Mas posso falar de um aspecto que ultrapassa nacionalidade: a absurda ambição do poder! Um presidente que já não tem condições de exercer o seu mandato não deveria de forma alguma continuar no poder. Fiquei curiosa com uma coisa.. vc diz que apenas assiste à distância o desenrolar dos acontecimentos. Mas porque não interferir neles de alguma forma? Descrédito? Porque vc é ums er político e demonstra isso o tempo todo. E acredito que deva sofrer por apenas assistir,não? Ih.. acho que falei demais pra quem não entende nada de política.rs... desculpe se disse besteiras, tá? Beijocas

 
At 7:40 AM, Blogger tangaranho said...

Caríssima Loba, eu näo me considero de maneira nenhuma um apolítico. Eu tenho a minha militância política, no independentismo galego. Digo que acudo com distância, porque näo existe nenhuma identificaçäo entre eu e as três forças políticas representadas no Parlamento, que säo o Partido Popular, o Partido Socialista de Galicia-Partido Socialista Obrero Español e o Bloco Nacionalista Galego. No próximo post hei de aprofundar no que é a minha visäo da vida política galega. Beijo grande, amiga.

 

Postar um comentário

<< Home