sexta-feira, outubro 31, 2008

Festa do Samaím, o Sábado, no CS Gomes Gaioso

quinta-feira, outubro 30, 2008

Algumhas imagens do acto de solidariedade com Cuba


Por enquanto, três momentos da intervençom de Moncho Leal, apresentado polo Tangaranho



sexta-feira, outubro 24, 2008

Furacám de solidariedade com Cuba

Este sábado tera lugar no Gomes Gaioso umha festa solidária com as vítimas dos furacáns em Cuba

Trás o passo de dous furacáns de jeito consecutivo, a naçom cubana precissa da nossa ajuda e o ganho que tiremos este sábado, donará-se integramente para a ajudar às vítimas dos furacáns. Ainda que é certo que estes furacáns passarom por outros países da zona, causando numerosos danos, a situaçom de Cuba é especial, porque o criminoso bloqueio à ilha imposto polos Estados Unidos empece a chegada de ajuda humanitária por vias oficiais lá.

Para ajudar com a causa, vários artistas actuarám no Gomes Gaioso.

20h Intervem Moncho Leal, Presidente da Asociación de Amizade Galego-Cubana Francisco Villaamil
21h Leitura de textos de autores cubanos com Alberte Momán e Xavier Vásquez Freire
22h DJ a Morrinha Sound Antisistema (Heitor)
23h Xoan Curiel (Cantautor)

quinta-feira, outubro 23, 2008

Solidariedade com José Antonio Barroso

A monarquia é umha forma de governo injustificável. Nom há reis bons e reis maos. Simplesmente, as monarquias som injustas e injustificáveis. E pobre de quem tenha preitos com a coroa ou a conta dela.
José Antonio Barroso, alcaide da cidade andaluza de Puerto Real, vai ser julgado por chamar de indigno e corrupto a Juan Carlos I de Borbón. Pois é o menos do que se lhe pode chamar, tendo em conta o que muitas plumas de diferentes tendências vinherom desvelando os seus negócios e o uso das instituiçons e do poder que veu tendo o monarca.
O mais fraco dos favores que se lhe fai à monarquia espanhola sempre o constituim as suas surdas demostraçons de força.
A este homem vam-no inhabilitar, eu apostaria a que sim ou sim, o problema é que quando se dea consumado a puniçom que tenhem preparada para o senhor Barroso...a credibilidade das instituiçons do estado borbónico terá-se deteriorado mais ainda.


terça-feira, outubro 14, 2008

Telecinco difama a Cuba

Um exemplo de que, quando se fala de Cuba, nom há normas, nom há ética, nom há responsabilidade. Contra Cuba, tudo vale, polos vistos.

cubainformacion.tv

quinta-feira, outubro 09, 2008

Um exemplo de cooperaçom para o desenvolvimento

Trabalhos de melhora de um centro de saúde comunitário em Cuba. Iniciativa do colectivo Euskadi-Cuba.Com imagens de antes e depois da intervençom. Vídeos extraídos de cubainformacion.tv


cubainformacion.tv


cubainformacion.tv


cubainformacion.tv

quarta-feira, outubro 08, 2008

Siareir@s Galeg@s recebe às subcampionas do mundo


Siareir@s Galeg@s recebeu, como nom podia ser de outra maneira, às subcampionas do mundo de futsal. Estas mulheres som, neste momento, um exemplo para o mundo do desporto galego. E o nosso dever, como blog identificado e comprometido com este país, é fazer seguimento de toda quanta informaçom houver sobre elas. A informaçom que os falsimédia nos negam. Obrigado, selecçom. E força para o futuro!!!

terça-feira, outubro 07, 2008

Subcampionas





Finalmente, a nossa selecçom feminina de futsal é subcampiona do mundo. A Irmandinha de futsal feminino, fixo um excepcional papel no torneio internacional de Reus, umha iniciativa da Associaçom Mundial de Futebol de Salom apoiada por todas as federaçons participantes e tratada mediaticamente na totalidade dos países representados com rango de oficial. Na totalidade, excepto na Galiza, claro, onde os média com mais poder silenciarom o evento, dando-lhe saída, em contraste, à andaina da selecçom espanhola masculina no Mundial de Futebol de Salom da FIFA. O nom reconhecimento do campionato de Reus por parte da FIFA e por parte das autoridades desportivas espanholas é o que marcou a pauta para ignorar este evento a nível mediático. Em qualquer caso, um acerto por parte da Junta da Galiza e da Generalitat de Catalunya o de aproveitar o peculiar estátus da competiçom para apoiar a participaçom alí das selecçons próprias. A aposta nom puido sair melhor, porque a final foi desputada por Catalunya e Galiza, justo duas naçons sem estado que luitam pola oficialidade das suas selecçons desportivas ( cada umha numha fase diferente da sua respeitiva luita, tudo o há que dizer)

Sobre o jogo, assinalar que me inteirei um par de horas antes que ia ser televisado pola canle tdt da TVG, que o vim e que me emocionei escuitando o Himno da Galiza. Que me pareceu triste que a maioria dos galegos e das galegas nom saibam que isto aconteceu, que nom entendo a nom presença de Ánxela Bugallo - polo menos - na final, e que estas mulheres deveriam ser recebidas no nosso país como heroinas, porque som um exemplo para @s desportistas galeg@s e porque com emoçom, tensom e ilusom estiverom representando ao nosso país, enfrentando-se de igual a igual a selecçons potentes, que nom forom a Catalunya nem muito menos de passeio.

Como já comentei em vários lugares e em momentos diferentes, a final, único jogo que puidemos ver - deveriamos de poder ter seguido todo o campionato; para quando umha canle desportiva da TVG que permita seguir este tipo de eventos? - serviu perfeitamente de mostra da entrega das nossas raparigas: a pressom à que submeterom às catalás foi abafante e, desde logo, o 4-0 final nom fai justiça ao acontecido sobre a cancha.

Claro que, a trascendência do acontecido durante estes dias em Catalunya nom deixa demasiado lugar para se laiar, nem sequer para se queixar da bastante desafortunada actuaçom arbitral durante a final, nem do tratamento tendencioso que os méios de comunicaçom catalans, os únicos do estado espanhol que se fixerom eco do que aló acontecia, lhe derom ao jogo no que, segundo eles, Catalunya foi netamente superior, algo falso para qualquer pessoa que puidera ter visto o encontro.

Afinal o que fica é que Galiza acabou este campionato, a primeira tentativa da história de fazer um campionato mundial feminino absoluto de futebol de salom, na segunda posiçom e que, aliás, a final jogarom-na duas selecçons vetadas pola FIFA por pressom directa da Espanha. Umha vitória em si própria contra os métodos mafiosos e antidemocráticos de alguns.

quinta-feira, outubro 02, 2008

Já estamos em quartos!!!


A selecçom galega de futsal feminino está em quartos de final do campionato mundial que se está a celebrar em Reus. As galegas, com um comportamento em todo momento combativo e exemplar, com umha vitória frente a Ucraína e umha derrota frente a Rússia, classificarom-se para quartos e vam-se medir nada menos que com Argentina. Viva a Irmandinha!!!

quarta-feira, outubro 01, 2008

Vinte anos depois da derradeira dança



Hoje cumprem-se vinte anos da disoluçom de umha banda importantíssima no que se deu em chamar Rock Radical Basco e que tivo umha inorme influência em bandas punk do estado espanhol e América Latina. No 1 de Outubro de 1988 actuavam por derradeira vez, e nesse mesmo ano editavam o seu trabalho póstumo "Azken Guda Dantza".

Kortatu para nós, para os da minha geraçom, está associado a infinitos recordos. Recordos de litronas na praia que está a douscentos metros do liceu, em manhás de Junho, celebrando a conclusom dos exames, ou simplesmente latando às aulas. Recordos de acampadas no monte. Recordos de cervejas a oitenta pesetas no Borrazás, antes de nos lançar à noite de um Sábado que por força tinha que ser extraordinário, porque para monotonia, já estava a de toda a semana. Ou antes de um serám de futebol, nos tempos heróicos do Deportivo, de antes de Bebeto e Mauro Silva.

Recordos daquelas greves estudantís contra a guerra do Golfo, de movilizaçons em favor dos insubmissos: Ernesto, César, Goldi, Pasky, Chano, Elias, Ramiro, Anxo, Asier, Alberto, Joseph e tantos, tantos outros...

Recordos do próprio Rock Radical Basco, aquela rebeldia sonora e meio-clandestina: La Polla, Zikatriz, Kontuz Hi!, Jotakie, Hertzainak, Potro Taino...

Recordos daquela Corunha que sonava a Diplomáticos, La Vergüenza, Verjalhudos, Abarrote no Parrote, Xentalla, Sok...

Quando um escuita Kortatu, todos aqueles sabores, olores e cores daquela época lhe venhem aos sentidos.