sexta-feira, janeiro 30, 2009

Premiados!!!


Este blog foi distinguido com o prémio Dardos, polo amigo de Estrela Padeira. Concretamente, recaiu em nós o prémio Dardos à melhor trajectória blogueira. Para cumprir com as condiçons do prémio, o Domingo nós também mencionaremos três blogues merecedores ao nosso juízo de tal prémio nas diferentes categorias.

domingo, janeiro 25, 2009

A História repete-se...com os papeis mudados












Sem comentários...

quarta-feira, janeiro 21, 2009

Música internacional pola causa palestiniana

Desde Euskal Herria, Castilla, Japom e a própria Palestina, colaboraçom internacionalista entre músicos, solidarizando-se com a causa palestiniana

segunda-feira, janeiro 19, 2009

Manifestaçom de Galiza com Palestina








Ontem puxo-se de manifesto a força do movimento de apoio à causa palestiniana na Galiza. 15.000 pessoas na Quintana. Chamando de genocida ao estado de Israel. Dando ánimos à resistência.

Estivo alí toda a esquerda; desde os ácratas até o Bloque, passando polos independentistas ou Esquerda Unida. Houvo inclusso membros do governo autonómico. Eu o que espero é que Anxo Quintana tomara boa nota da mensagem que lhe dirigirom no manifesto: queremos que o governo autonómico se pronuncie claramente a favor do direito de autodeterminaçom do povo palestiniano. Ou que, polo menos, o BNG o intente; que leve o tema ao próximo Conselho da Junta.

Esta manifestaçom tivo uns preámbulos difíceis, o manifesto foi edulcorado para que alguns puideram assomí-lo sem problemas. Inclusso houvo maniobras para intentar meter ao PSOE na convocatória. Particularmente penso que, os que tenhem poder institucional já tenhem umha frente na que trabalhar. Eles obstentam o governo do estado. Já conhezem a reivindicaçom: expulsom da representaçom diplomática israelí no estado espanhol e interrupçom de relaçons comerciais. Estám dispostos a fazê-lo? Evidentemente nom. Entom quê pensavam fazer na convocatória, como nom fora matá-la...?

sexta-feira, janeiro 16, 2009

Tod@s a Compostela!!!

Este Domingo, toca manifestar-se. Polo fim das agressons militares à populaçom palestiniana. Pola liberdade do povo palestiniano. Contra Israel. Às doze na Alameda de Compostela.

quarta-feira, janeiro 14, 2009

Ajuda para Gaza? Armas!!!

Quê podem estar necessitando em Gaza agora? Pois todo tipo de bens, porque estám bloqueados, por decreto de Israel e os seus cúmplices. Medicinas, equipas médicas, conbustível, comida....e armas. Porque é necessário que esta guerra a ganhe o povo palestiniano.

Este nom é um problema de proporçom, é um problema de justiça. A situaçom é injusta de raíz, e esta operaçom militar de Israel é portanto injusta e injustificável, por pretender avançar na aniquilaçom do povo palestiniano. Israel, o agressor, deve ser derrotado. Por isso concordo com Iñaki Gil.

sábado, janeiro 10, 2009

Concentraçom no Obelisco às 20:30

quinta-feira, janeiro 08, 2009

Mensagem de paz e solidariedade


A cega violência sionista segue a assassinar em Palestina e o fascismo espanhol segue a ensanhar-se com Euskal Herria. Como queremos chegar a umha soluçom, se nom há intençom de chegar a entendimento nengum. Diálogo entre comunidades, entre povos, entre sociedades. Conhezer-nos melhor. Isso faria falta. O problema é que nom estamos dispostos.

Justo antes das festas do Natal fixerom-lhe esta foto ao tangaranho, com a sua amiga Nekane. Um abraço internacional, dos que fam falta. Sem medo nem desconfianças, nem ódio gratuito e cego ao vizinho.

terça-feira, janeiro 06, 2009

Palestras sobre Venezuela

segunda-feira, janeiro 05, 2009

Crónica gráfica de um novo "sucesso" militar

Isto para que se saiba das "façanhas" do exército israelí em Gaza

sábado, janeiro 03, 2009

O que nom contam do que acontece em Gaza

Dous documentários acaidos com a actualidade, úteis para conhezer a perspectiva do lado silenciado.




sexta-feira, janeiro 02, 2009

Imagens da festa irmandinha

A manifestaçom pola oficialidade, a brutal repressom da polícia, o jogo da Irmandinha e o concerto

quinta-feira, janeiro 01, 2009

Acabou-se a mama toda!!!

Vamos começar o ano com humor. Concretamente com umha pequena escolma de vídeos de um personagem de um programa da SIC chamado "Vai tudo abaixo". O personagem em questom é o Black Skin e vem sendo um skinhead fascista, mas com umha característica muito peculiar que é a cor da sua pele, o que provoca situaçons estranhas e chocantes. Se atopárades a um fulano assim pola rua, o quê fariades?